středa 20. února 2019

ne snad, že by nebylo co psát, ale notebook byl mimo provoz. skoro tři týdny. hrozně nerada někoho otravuju, a tak jsem nakonec skončila u velmi zoufalého činu. skrze google jsem v telefonu zadala svůj problém a dle jakéhosi návodu na youtube svůj notebook zprovoznila. náležitě pyšná. jenže mi do toho dorostly moje gelové nehty a psalo se mi prachbídně, takže jsem blogspot opět zavřela. to jsou důvody, co? a to prosimvás  nemám žádné mačety na nehtech. // a co že se událo za ten měsíc a kus mé nepřítomnosti tady? málo a přeci mnoho. s badboyem jsme udali lučku na hlídání na noc k sis a tonymu a vyrazili si spolu na večeři a následně do baru, abychom zapadli do postele vskutku nad ránem. vylepšila jsem techniku hraní billiardu i šipek. zahájila jsem druhé pololetí s angličtinou, zajistila si nějaké kšefty na léto. zjistila jsem, že inspekce není nakloněná placené angličtině ve školkách, a tak vlastně nevím, jak to od příštího školního roku bude. možná otevřu místo toho zase dva dětské kurzy v čska. rozseknu to v dubnu/květnu. přečetla jsem několik film, neviděla téměř žádný film. // teď na víkend nám přijede velevážená návštěva z prahy v podobě čuču. měla dorazit už před dvěma týdny, ale skolila ji chřipka. teď v neděli mi přišla zpráva na whatsappu, že je zdráva a připravena opět přijet. vyměnily jsme si pár veselých vět a já to zakončovala se slovy, že ji chytnu, až vyskočí z busu. a ona na to, že snad dáme ten večer ještě nějaký bar. takový ten, kde se kouří, pije a hrají šipky. a tak nás čeká v pátek divoká noc v mém oblíbeném baru mimo náš kostelec. domů asi taxíkem. // já jsem si teď marodila a do toho začal marodit i luka. to bych samozřejmě nebyla já, kdybych si už nepřipadala natolik zdravá, že jsem vyrazila na tři týdny plánovaný sedánek s káťou. samozřejmě že jsem kouřila a samozřejmě že to odnesly moje hlasivky.  ty mě bolí dodnes. minulý týden jsem  tak kromě školek neučila lautr nic a s panem lukou jsme si užívali společné domácnosti. // včera badboy udělal řidičák na éčko, tzn. návěs, a od března bude trávit týden v cizině. ale je to dobře, plní si sny. // mám v puse nové keramické můstky a jsem konečně happy. // koupila jsem si malou kabelušku michaela korse a nemůžu se jí nabažit. // zítra dvě hodiny se seniory a možná předtím na skok do sekáče. podle toho, jak se nám bude s mimiňákem vstávat. a pak už vlastně konec pracovního týdne. v pátek ráno káva s mým bývalým kurzem a večer pak už čuču. vyrážíme v sobotu i se sis na představení do čmez, kde bude mít míša premiéru v nové hře. jo a vlastně jsem před pár dny byla v hradeckém klicperáku na divadelní hře koule s úžasnou pavlou tomicovou. už jsem tohle představení chtěla hrozně dlouho vidět. u nás s tím budou na apríla, jenže bližší než desátá řada nebyla volná, takže hradec vyhrál. téra

Žádné komentáře :