úterý 5. března 2019

v neděli jsem měla chuť na velké změny. tak jsem přestěhovala část kuchyně, abych nakonec všechno vrátila do původního stavu. ale to zametení a vytření mi pomohlo. lol. minulý víkend tu byla čuču. troška barové kultůry, divadlo, koupila jsem si nový huawei, aby číňani mohli sledovat, jak miluju kosmetiku. týden pak byl takový osamělý. ale protože bylo veskrze jarní póčo, byli jsme s lučkou a boříkem dvakrát v babiččině údolí, aby luka vzal na milost normální boty a začal venku lítat. a povedlo se. akorát ho teď zajímají kamínky, větvičky, lístečky a bahno. v pátek spal lučka u našich a my s badboyem, anet a zděndou vyrazili do báru. kluci teda spolu na večeři a nás vysadili před barem, aby později dorazili. zajímavý večer. badboy se trošku nudil, a tak odjel domů. se slovy až budeš chtít jet domů, zavolej, přijedu pro tebe. ve tři jsem se rozhodla, že je toho tak akorát dost. volám. a volám. a volám. a volám. a volám. a volám. a volám. a volám. ... a jestli jsem se nedovolala, tak tam volám dodnes. no nedovolala. píšu kamarádce, že nemám kde spát, zpráva nepřečtena. ségře jsem takhle v noci volat nechtěla, abych ji nevyděsila. naštěstí můj oblíbený ramenatý koloušek kamarádský odcházel z baru půl hodiny přede mnou, tak mu volám. a tak jsme seděli asi hodinu na balkoně a povídali. a pak mi ve vší počestnosti ustlal na gauči. trošku jsem doufala, že se badboy do té doby probudí a přijede pro mě. měla jsem na časné ráno najitý bus domů. ve třičtvrtě na sedm mi volal. dostala jsem snídani, květiny a uvařil oběd. může mě zapomínat častěji, pokud výsledek bude ve finále vždy takový. mně ale během pátka a soboty došlo, že já jsem kavárenská holka přeci. s mnoha plány. nápady. radostmi. a že jsem se ztratila na půl cesty. a tak mi moji dva oblíbení večer psali přijeď a všechno nám to povíš. dvě kafe na baru, pár potahů z cigaret, protože soukromý klub, že jo. poloprázdný bar. a ti tři se mě snažili rozptýlit a pobavit. a tak si natírali ruce krémem od avonu. // teď jsou u nás jarničky. včera jsem se viděla s marťou. zítra jdeme na prochajdu s terkou a jejími dětmi. znám ji krátce, ale je to moje krevní skupina. co dál, kdo ví. ale to přicházející jaro mi dělá dobrou náladu. téra

Žádné komentáře :