čtvrtek 7. března 2019

dočetla jsem KONEČNĚ dokonalou kořist a finišuju se čtvrtým dílem aristokratky od bočka. a královsky se u toho bavím. // a nějak mi nejde překousnout hořkost z toho, že považujete-li někoho za blízkého člověka, který má občas hrozné seky, ale přikládáte to k určitým vnitřním pohnutkám, které ho dohání, a on vám nakonec, byť asi nechtěně (to jde?), hodí klacek pod nohy. vlastně pořádné poleno. to byla facka. normálně ji slyším plesknout. a jak mě to probralo. // a přitom tomu předcházelo prima odpoledne v úplně milé společnosti zase jiné osoby. totiž seznámila jsem se s terkou. kamarádkou jedné mojí známé. a tak jsme se s dětmi sešly v babiččině údolí, udělaly super procházku, pak se ještě stavily pro kafe. tam přišlo prozření. oskara bych zasloužila. za ten výkon. // a dnešní den? luka posral obývák. chtěl utéct z kabinky v obchodě, když jsem byla zrovna značně odhalená, a v déemku si přinesl k pokladně krabičku kondomů a bublifuk. v kiku dělal voči na kamarádku andělku a něco ji důležitě vysvětloval. miluju, jak reaguje na děti. // zítra malá oslavička a šipky s denisou a anet. hlídá badboy. téra

Žádné komentáře :