pondělí 11. března 2019

víkend? príma. v pátek denisy narozeniny. hrály jsme s anet kulábr a pak i fotbálek a šipky. jak jinak. vezla jsem ji pak naštvanou domů. v jednu poté, co se zcela trapně snažili na baru zapůsobit dva čtyřicátníci a my s denisou, oba zadané, jsme se té urputné trapnosti fakt musely smát. usoudily jsme, že je čas jet domů. potkala jsem tam dvě badboyovy bývalé kolegyně a nechala se přemluvit k tomu, že až denču hodím domů, ještě se na chvíli vrátím. nakonec jsem seděla s matějem na baru. malý a mladý pankáček, se kterým je hrozná prča povídat si o životě. // v sobotu jsem i přes veškerou únavu fungovala. prohlíželi jsme si s lučkou knížky, stavěli věže, dočetla jsem aristokratku od bočka, vrhla se na fejetony a reportáže od karla kyncla pod souhrnným názvem gardenparty u královny, a odpoledne jsme se usalašili u sis a tonyho. večer pak šel badboy s tonym na pizzu, a moje sis dorazila na trošku toho kofeinu ke mně. spát jsem šla o půlnoci doufajíc, že bude ráno počasí na to, abychom mohli vyrazit někam na výlet. nebylo. takže takový relaxační líný den. dojela jsem do pepca koupit lučkovi mikinu a ponožky. a jinak jsem si četla a na chvíli odpoledne usnula. v podvečer jsme se dívali na fim vybíjená dle knižní předlohy michala viewegha. usoudila jsem, že zrovna tuhle jeho knihu si ráda přečtu, navzdory tomu, že jsem s jeho literárními počiny skončila v roce 2005. tento týden už má do kin dorazit film skleněný pokoj. kniha simona mawera byla jedna z nejlepších, jakou jsem kdy četla, takže na film chceme s liškou bezpodmínečně vyrazit. // jo a baví mě jana kirschner a vojta dyk v hlasu československa. ale jsem asi jediná evidentně. haha. téra

Žádné komentáře :