pátek 15. března 2019

šla jsem do kina na film skleněný pokoj režírovaný juliem ševčíkem. pro mě šlo o film roku 2019, těšila jsem se na něho od doby, kdy bylo avizované, že ho ševčík bude natáčet. v létě jsem přečetla knižní předlohu od simona mawera. úžasná záležitost, jedna z nejhezčích knih, jakou jsem kdy četla. no a pak si běžte do kina. s nadšením z knihy, s obrovským očekáváním od filmu. nemohlo to dopadnout jinak než zklamáním. občas je lepší být nepřipravená. // čtu český ráj od jaroslava rudiše a prokládám to fejetony a reportážemi gardenparty u královny od úžasného karla kyncla. // dnes večer si chci pustit první část dokumentu leaving neverland. michael jackson byl bezesporu excelentní umělec. co se týká jeho charakteru, nemám a nikdy jsem neměla o něm žádné extra mínění, a prý tenhle dokument je velká síla. // slavia praha zdolala sevillu a teď v evropské lize hurá na chelsea. hele, takhle, nikdy jsem slavii nefandila. nefandila jsem ji v české lize. v mezinárodních vodách vždy, protože prostě český fotbal, takže kašleme na klubovou příslušnost. ale proti chelsea? budu jim přát, aby prohrála důstojně. dvakrát. // tenhle týden byl takový fofr, až mi není jasné, kam se poděl. v pondělí tři kurzy. v úterý ráno dorazila míša, protože úča a v jejich okrese panovaly jarňáky. pak rychlý přesun na nehty. to je vždycky takový voser. jak já to doplňování nesnáším. ale ten výsledek! nosím krátké a vždy červené nehty. klasika. a vypadá to super. po letech, kdy na mých nehtech nefungovalo absolutně nic, si lebedím. večer kafe s kamarádkou káťou. to se tahle zmíníte na instagramu a musíte se pak smát. můj malý stalker byl zase na místě činu. už jsem se musela smát. on teda ne. dnes jsem tu měla markét, za chvíli dorazí na kafe sis. badboy si dnes veze nový kamion a čeká ho už víceméně jen cizina a mě osamělé týdny. ale byl to jeho sen, co ho znám a dopracoval se k tomu, takže budiž mu to přáno. my s míšou a háňou naplánovaly velikonoční volno v berlíně. se těším teda. moc. téra

Žádné komentáře :