středa 27. března 2019

očkování, kardiologie a zubař. to byly takové tři "highlighty" lukových posledních dní. říkala jsem si, že má teď pokoj. jenže jsem se rozhodla ho nechat očkovat i nepovinně, takže ho v následujících měsících čekají další pigára. a jak jinak, stále je to božan. božan obecný. poslední dny ještě stokrát rychlejší než dny předešlé. // máme to teď takové příjemné návštěvní dny. v pátek k nám chodí pravidelně na kafe markét. víte co? můj prvotní tip, kdo mě z mých kamarádek nematek odstřihne nejrychleji, protože prostě nebudu moci chodit na kafe na písknutí, byla markét. a ono houby. je to moje nejčastější návštěva. díky za to. // dvě moje krásky - míša a bárbí - mají zítra shodně narozeniny. dokonce stejnou cifru. proto si s nimi tak rozumím. s míšou vyrážíme na velikonoce do berlína. // čtu tíživou lásku od eleny ferrante a je to jazykově zase skvostné. příběh se mi líbí, ačkoliv čtení to není lehké, ale je to prostě ferrante. nemůžu se prokousat knihou český ráj od jaroslava rudiše, což je autor, kterého já normálně mám hodně ráda, ale tahle kniha mi stylem, jakým je psaná, příliš nesedí. dnes mi tu mamka nechala pražské jaro od simona mawera. a to je velké těšeníčko. v pondělí jsem byla na besedě s ladislavem ziburou. měla jsem velká očekávání. fakt velká. a on a jeho povídání to moje očekávání ještě překonal. je nonstop vtipnej. ale takovým tím hezkým způsobem. rozhodně není trapný. a navíc je velmi kultivovaný. mně se tahle kombinace líbila už v jeho knížkách, a takhle na živo jen potvrdil, že umí. a šíleně se těším na jeho čtvrtou knihu, která má prý vyjít před vánoci. // takže jsem tu zase zanechala stopu. tak zase příště. téra

Žádné komentáře :