pátek 29. března 2019

hele, čte si to tady ještě někdo vůbec? lol. // dočetla jsem tíživou lásku od eleny ferrante a vrhám se na pražské jaro od simona mawera. velké těšení se. tak doufám, že to pak nezfilmují, abych neutrpěla další filmovou újmu jako u skleněného pokoje. takhle, nemůžu hodnotit knihu předem, ale na základě dvou knih, které jsem zatím od mawera přečetla a přišly mi krásné, očekávám, že tomu tak bude i v případě pražského jara. ještě mě ale čeká mezi to vklínit povídka oty pavla jak to tenkrát běžel zátopek. totiž v pondělí ladislav zibura na besedě zmiňoval zátopka a jeho maratonské vítězství z roku 1952 v helsinkách, a tak mě napadlo, že bych tu povídky od pavla mohla oprášit a znovu přečíst. je jednou z mnoha v souboru povídek výstup na eiger. otu pavla a jeho sportovní povídky miluju. a knížka pohádka o raškovi patří k mým  nej. // a chystám si dnes pustit film příběh mého syna. chtěla jsem napsat cosi o tom, jak to bude po leaving neverland takové lehčí, ale fakt nebude. // badboy měl dorazit na víkend domů. pak se to posunulo na sobotu večer. jenže jel nakládat kamsi pod lyon a v neděli přes německo nemůže jet nikam, tak bude pauzírovat a domů dorazí až za týden. já alespoň maličko odprostím svůj život od barové kultůry. nemusím chodit pořád, že jo. zítra jsem pozvaná k sis na oběd a pak pojedeme i s lučkou na výlet do polských wambeřic. večer si chci pustit hyde park civilizace, kde bude daniel stach v divadle járy cimrmana společně s panem svěrákem. // v neděli jsem pozvaná k mým padres na oběd, oni si pak nechají lučku, a já s kámoškou a jejími holčičkami vyrazím venčit bóřu do babiččina údolí. juch. takže víkend přeci jen nebudu trávit jako osamělá žena. haha. // týden utekl mílovými kroky. v úterý byl lučka na očkování, ve středu u zubaře. dnes dorazila moje nejmilejší bárbí na dopoledne a přivezla lukovi proviant v podobě garderóby. župánek. supercute. frajerskou čepici. slimky. tepláčky. a prďácké bóďo s liškou. o víkendu mu chci probrat šatník a dát pryč další malé kousky. a chystám se mu koupit nové botičky. asi zabrousím do barefoot sféry, byť jsem se tomu dosti bránila. // objevila jsem cuketové špagety. to je jako bych objevila ameriku. všichni už to určitě znáte a děláte. a já z toho mám neustále boule za ušima. // jdu domácky kulturně žít. téra

3 komentáře :

Fay řekl(a)...

Si pis, ze to tu nekdo cte! Potesi me kazdej novej zapis :-).

Aranel řekl(a)...

Já taky čtu! Pokud jde o cuketový špagety, jsem pozadu ještě víc :) takže no stress.

téra řekl(a)...

Jééé, tak to je fakt supermilé, že sem ještě občas někdo zavítá. Blogy tak nějak vymírají, se mi zdá, a mě to občasné psaní stále nechce pustit.

Jo a Aranel, fakticky jsi na tom s cuketovýma špagetama takhle na štýru? no neke :)