pondělí 1. dubna 2019

víkend je pryč. a byl moc fajn. bez baru. a hrozně mi to bodlo. nejdříve to vypadalo, že badboy se nedostane vůbec domů. v pátek ráno dorazila bárbí, po o jsme vyrazili s lučkou k našim na kafe a odtamtud jsme pádili domů, kdy za námi dorazila markét. stavila se tu i na chvíli její pražská ségra janička, kterou mám moc ráda a viděly jsme se naposledy těsně před mým porodem. liška podvečerní návštěvu zrušila. tam mě to mrzí nejvíc. bydlí v podstatě o tři ulice dál a od silvestra jsme se zvládly vidět dvakrát, protože nemá čas. resp. ona je ve všem taková pomalá a čas si neumí moc organizovat. co není na dva týdny dopředu v diáři, je v podstatě neproveditelné. nenadělám nic. // tohle jaro jsem úplně zařízla šifru na martinusu, přitom před vánoci jsem byla schopná hned po půlnoci luštit. a tentokráte nějak ne. tak zas příště. // v sobotu jsme byli tak vyplenění, co se týká plenek, že jsem naložila lučku a jeli jsme do polské biedronky pro plíny. pak rovnou do čska k sis na oběd. boloňské špagety, když je jí batole, to je parádička. příště oba ve skafandru. a pak i se sis krásný výlet do polských wambierzic, kde je překrásný kostel, křížová cesta a milá cukrárna. na další kafe jsem zakotvila u ségry a do toho volal taťka, zda nechceme přijet na chvíli na chalupu. a tak jsme jeli. černá tečka na celém výletu byla ta, že jsem po příjezdu domů zjistila, že jsem ztratila klíče. chjo. // večer badboy nakonec doma. já se těšila na hyde park civilizace, kde měl daniel stach pozvaného pana zdeňka svěráka a celý ten milý rozhovor probíhal na prknech divadla járy cimrmana v kulisách hry záskok. mé nej. // včera oběd u rodičů, a pak jsme se v ratibořicích sešla s anet a šly jsme projít boříka. a teď vzhůru do dalšího týdne. // film příběh mého syna se jevil jako taková nevinná bláznivá romance. jenže pak uběhlo prvních padesát minut filmu a nastal takový zvrat... a ten závěr. huh. dnes se večer chystám na film grbavica. taktéž z války v bývalé jugoslávii. téra

Žádné komentáře :