pondělí 8. dubna 2019

už se mi snad ani nechce opakovat, jak minulý týden utekl jako voda. evidentně můj život dost proudí. haha. změnila jsem barvu nehtů, mám hezký růžový lak. pro příště se ale vracím k červené. růžová mi připadá ke mně taková nepatřičná. nehodí se k tomu červená rtěnka. lol. ale zase k tomu ladí růžové tenisky new balance či růžové baleríny, které normálně vůbec nenosím. jakože baleríny. ne růžovou. // minulý týden jsme strávili s lukou opět o samotě. badboy cizina. v úterý s jednou káťou a jejími dvojčátky na prochajdě po čska, ve čtvrtek s druhou káťou na kávě v čska. do toho všeho pan luka dostal horečky, protože po očkování a rostou stoličky. takže paráda. ironicky samozřejmě. konečně se mu jedna ze stoliček prořízla, boule však trčí na několika dalších místech dásniček. upřímně, nečekala jsem to, ale stoličky jsou fakt peklíčko. // my si s míšou a háňou zatím bookly ubytování v berlíně, kam příští týden frčíme na tři dny. teď řešíme flix bus. těšila jsem se na totální pohodu a pak přijde zpráva primark je od našeho bytu deset minut pomalé chůze. takže tam zavítáme, jak jinak. // čtu pražské jaro od simona mawera. krásná knížka. škoda, že u ní nemůžu sedět a neustále ji číst. s ročním batoletem to není stoprocentně možné. viděla jsem teď film grbavica a pátrám dál po filmech z bývalé jugoslávie, potažmo válečné či takové, které mají přímou spojitost právě s válkou. // luka je zloban, co se mi tu snaží dostat k notebooku a vzteká se. tak zase příště. téra

Žádné komentáře :