pátek 28. června 2019

poslední týden byl moc fajn. v pátek jsem byla "oslavit" svůj poslední den s cifrou třicet čtyři. vlastně ani ne tak slavit, prostě si jen tak být. než se to překulí do pětatřicítky. s denisou a fjodorem. přišla jsem domů pozdě, protože jsme na baru hráli město-stát-jméno. samozřejmě jsme to hráli jinak. spisovatel, herec, vodstvo, film, kniha, sportovec. na lístcích, na které se píše útrata. v sobotu jsme vyrazili s badboyem a lučkou do polského minieurolandu. předčilo to má očekávání, krásné to tam bylo. takový hygge nebo zen. nebo co chcete. všechno teď má taková ta cool pojmenování, ne? a nakonec jsem to zakončila nákupem šatů, trička a náušnic. přejezd na chalupu. grilování. a v neděli překvapivé zjištění. // pracovní týden už byl dosti poklidný. v pondělí odpo se obě moje dětské skupinky sešly ve stejný čas, aby společně zkonzumovaly tři litry zmrzliny. opět jsem ztratila klíče. navždy evidentně. ve středu rozdala diplomy a bonbony ve školkách a málem si radostně zatančila. ve čtvrtek rozloučení se seniory nad kávou. domluvili si, že se oba kurzy spojí v jeden. jupííí. a od září jedeme znovu. // zítra rodinná oslava na chalupě. a pak už tam budeme pobývat. příští pátek máme s badboyem velkou oslavu mých i jeho narozenin s našimi kamarády. bude to parádní. si myslím. // udělala jsem itinerář cesty k moři a poznávání. a vo tom to je. nejsem moc plážový typ, i když moře miluju a považuju za osmý div světa. dnes mi dorazily druhé plavky. // prosimvás veselí od třeštíkové prostě ne! co však ano to je vendulka od ondřeje kundry. btw rovnou si přečtěte i rozhovory s medou mládkovou, když už budete v tom. manželka mezi námi mi přišla taková nemastná neslaná. ale jsem těchto vztahových krimi přečetla už mnoho. a teď čtu konečně marokánku. léto budiž jmenováno časem knih a čtení. také tour de france a občas nějakého filmu. téra

2 komentáře :

Soňa Malinová řekl(a)...

Vendulku si koupím. Díky za tip.

téra řekl(a)...

To mám radost 😊 Opravdu krásné čtení!