neděle 4. srpna 2019

poprvé za svoji čtrnáctiletou blogovací historii jsem jeden měsíc vynechala. červenec. byla jsem na chalupě. bez wifi. v létě nebývám obvykle moc psavá. byť ono to vypadá poslední cca rok, že mi dochází spisovatelská slina. ale věřte mi, není tomu tak. jen mám od minulého září ten nejpitomější tablet/notebook od tmobilu a nenávidím ho. každou chvíli jezdí na přeinstalaci. takže až vám bude tmobile nabízet acer one 10, tak i kdybyste fakt hrozně potřebovali aktuálně malý notebook, prostě na to kašlete, ok? badboy mi pořídil před pár týdny nový notebook, ale ten je na instalaci už týdny u ségřiného tonyho a nevím, kdy se mi vrátí. vzhledem k tomu, že s clariss rozjíždíme jeden takový projekt, u kterého budu potřebovat hodně pracovat právě na ntb, bude pro mě klávesnice značně důležitá. a co jinak v červenci? společná oslava mých a badboyových narozenin. a jinak samotářský život na chalupě daleko od signálu jen s lučkou a psím duem. naši na pyrenejském poloostrově, badboy v kamionu brázdil evropu. tak jsem četla mimojiné. rekontrukci od hanišové doporučuji všema deseti. ostatně jakou houbařku a anežku. ale tohle bylo ještě o krapet lepší. poté jsem nakoukla do nigerijské kultury a přečetla si zůstaň se mnou od ayobami adebayové. následovala krásná osvětimská ukolébavka, dočetla jsem jen aby, řekla moje žena od michaela třeštíka a konečně jsem pokořila rozhodnutí od charlotte linkové. tahle autorka dle mého fakt umí psát skvělé detektivky. tahle mi přišla nejslabší, přesto stále dobrá. vězeň času od matta haiga byla dalším fajn čtenářským zážitkem. taková oddechovka, dalo by se říct. to jsem přečetla těsně před odjezdem na dovolenou na istriji. s sebou jsem si vezla od mawera provazochodkyni. dechberoucí příběh marian sutrové, kterou můžete znát už z románu dívka, která spadla z nebe. boží. boží. boží. a teď jsem začala číst za oponou válka od jakuba santó. // dovolená je za námi. luka si moře užil, a my jsme rádi, že jsme zpět. zítra jdu v rámci jiráskova hronova na představení geisslers hof commedianten na hru, která má být zcela nová a tudíž mně neznámá. v úterý angličtina, nehty, lékař, a večerní posez s aničkou a liškou. ve středu ráno lékař a pak stěhování se opět do lůna přírody, na chalupu. v pátek hospodský vědomostní kvíz. posledně jsme vyhráli. třikrát hurá. téra

Žádné komentáře :