úterý 6. srpna 2019

dovolená v chorvatsku byla fajn, ale potřetí v rovinji stačilo. navíc nevím, proč jsem bláhově žila v tom, že chorvatsko je levná destinace. asi proto, že jsem v něm byla tolikrát. ale kde ty časy jsou. a chorvatům není blbé si účtovat ubytování i za rok a půl staré batole s vlastní postýlkou. luka byl z moře nadšený, z kamínků, z pláže, písku, vln, slané vody. bobek malej. // včera jsem byla v divadle. můj oblíbený spolek geisslers hofcomoedianten. bylo to v rámci jiráskova hronova, nikdy jsem ho nenavštívila. až včera hru v čapkově sále. // dnes angličtina, nehty, rychle doma oběd, lékař. a za chvíli mě čeká taková mini telekonference s clariss. a pak posez s holkama. // v hr jsme si s badboyem pustili bohemina rhapsody. takhle, já jsem nikdy queeny neposlouchala, znám samozřejmě pár hitů, ale that´s all. ten film šel dlouho mimo mě. normálně jsem si z něj sedla na zadek. výborný. badboy tomu propadl ještě více, neustále queen teď poslouchá, přemýšlí o koupi cédéček. poté, co jsme doma objevili, že vlastníme dvě gramofonové desky s hudbou quennů, zvažujeme koupi gramofonu. // pouštěli jsme si i film dítě číslo 44, což mám daleko radši jako knihu, protože ten konec se zkrátka liší, a v knize je mnohem propracovanější. ale film má zase toma hardyho. takže? museli jsme si pustit ještě film warrior, jelikož jsme neměli toma dost // v hr jsem vlezla do drogerie bipa a pořídila si korektor od wet´n´wild. jakože korespondující s tím mejkapem, co mám doma. ale je to takové betonovací cosi. zklamání. jinak kosmetice už zase tak neholduju. spotřebovávám. dokonce jsem ukončila svoji jedinou spolupráci na instagramu, haha. důvod byl prostý. byla mi zasílána každý měsíc kosmetika. jakože barter. jenže... mám v telefonu aplikace bez andreje, nic z jeho firem nekupuji, odhlásila jsem si newslettery astratexu, když tuhle naši místní podprsenkárnu koupil, neposlouchám impuls, nečtu jeho noviny. a ty dámy, které mi kosmetiku každý měsíc zasílaly, spadaly pod mafru. rozhodla jsem se nebýt pokrytcem a po roce a kus spolupráci zrušit. a tak si zase všechno budu kupovat sama. lol. // už plánujeme s míšou a háňou podzimní budapešť. pokud nám to nepokazí nějaký případný špatný verdikt. ale zatím s tím dost počítáme. // už bych potřebovala rajčata v akci, abych je mohla sušit a nakládat. ale za skoro šedesát korun kilo? se na to můžu. nicméně dýně už jsou za příznivé podzimní ceny. asi proto, že srpen je takový začátek konce léta. skoro podzim. v týdnu si s lučkou uděláme dýňové rizoto. // včera knihovna a zase kupa knih. takže až dočtu za oponou války, vrhám se na další. stejně letos asi sto knih fakt nepřečtu. ale tak není to závod. // lučkovi jsem probrala šatník. úplně mi bylo líto, že některé krásné věci už vyřazuji, protože mu nejsou. potřebovala bych ještě jednoho malého chlapečka. jde objednat? // tak jo. jdu si smýt barvu z hlavy, protože mám být dle krabičky oslnivě hnědá. udělat si zeleninový salát ke sváče a asi si na chvíli lehnout. // jo a ještě. červenec. to je obvykle tour de france. moje láska. sagan opět v zeleném dresu a vítězem opět někdo ze stáje ineos, dříve sky. chjo. alaphillipe má trošku smolíka, že vypadá jako plekanec, tak mu moc nefandím. pinot skončil pár etap před koncem, nairo quintana na celkové vítězství prostě neměl. tak alespoň ta jedna etapa. love. a jinak se mojí červencovou obsesí stala kobra 11 a přátelé. dobrý kombo, co? téra

1 komentář :

Aranel řekl(a)...

Mně se Bohemian Rhapsody taky moc líbil (viděla jsem to už 2x). Jako takhle: je to Hollywood non plus ultra. Jenže v Hollywoodu vědí, jak mají točit filmy, aby to na publikum fungovalo, a taky že to na mě fungovalo. Hlavně z první půlky jsem byla nadšená.
Mínus je, že zbylí členové kapely v tom filmu vypadají jako chlapci z nedělní školy, kteří si pro vykoupení hříchů zvolili hrát v kapele s enfant terrible Freddiem. To je trochu škoda. Ale Rami Malek je neuvěřitelnej, a i tu hudbu teď poslouchám trochu víc, podobně jako badboy, a líbí se mi dost. (Takže vinyly lehce závidím :-) )