pátek 8. listopadu 2019

dnes u nás ve městě dělají vánoční výzdobu a já jsem z toho hrozně nadšená. lučka kouká po hejnech holubů, kteří se prohánějí po obloze a já s láskou sleduji muže z technických služeb, jak to montují. // jsem se tu zase dlouho nevokázala. byla jsem s míšou pár dní v budapešti, což byl skvělý výlet za hranice všedních dní. káva. dobré jídlo. krásná architektura. atmosféra. sekáče. prostě radost. žádné termály, protože bych tam taky mohla porodit, že jo. našlapaly jsme 55 km, šlo to, za měsíc bych to už asi nedala. bříško mám poměrně velké. prý mám hodně plodové vody. // už mám nějaké vánoční dárky, přemýšlím i o tom, co lučkovi k narozeninám. // literárně jsem stagnující. přečetla jsem krásnou knihu zulejka otevírá oči, což je ruská současná literatura. vyšlo v prostoru a bylo to náročné čtivo. pak jsem si dala další z knížek miloně čepelky. v den, kdy jsem to dočetla, měl pan čepelka u nás ve městě čtení. hezká náhodička. leč já neměla hlídání. // viděla jsem konverzační film s keenu reevesem a takovou tou hrozně profláklou herečkou, kterou znám normálně s krátkými vlasy, a tady byla starší a měla je delší. ta pravá, ten pravý. či tak nějak. a zase stačilo. teď si chci o víkendu pustit film pouta. // zítra dorazí sid, tak se vydám večer zase po měsíci a půl na chvíli za barovou kultůrou, protože kolik jí ještě bude do porodu? moc ne. a mě už to nějak netáhne zase. v neděli máme s bárbí svůj den a jedeme do pardubic na vánoční nákupy. a ona do brow baru. // a teď už se budí bejby a jde si dát k obědu špenát. téra

Žádné komentáře :