neděle 15. prosince 2019

třetí adventní neděle. máme ozdobenou jedličku, rozsvítili jsme třetí červenou svíčku. tenhle víkend byl fajn, úplně pohodový. badboy sice přijel až v sobotu z německa a večer šel na akci od bývalé práce, ale stihli jsme koupit právě ten stromeček, já ho ozdobila. částečně vygruntovala domácnost. na okna a místa, kam se s břichem už nedostanu, si chci v lednu pozvat paní. dnes ráno dorazila moje sestřenice kačka a vyrazily jsme spolu do sekáče. mikču adidas. hele, já mikiny nenosím. mám nějak pocit, že to není kus garderoby pro ženy. že maximálně na sport či do lesa. takže sama vlastním dvě a fakt je téměř nenosím. no a tahle je krásně modrá jen s adidas nápisem. za pár korun. tílko/tričko/šaty/cosi. 95 procent bavlna, béžová barva, dole a ve výstřihu krajka. je mi to větší, hezky to obtáhne bříško a po porodu by mi to mohlo taky slušet. a poslední třetí kousek pak šedé úpletové tuniko-šaty ke slimkám. večer přerovnávání skříně. vyhodila jsem dvě mikiny. ne, nevyhodila. jdou do popelnice diakonie. stejně tak jako pár triček, jedny úpletové černé šaty, badboy dal všanc všechny svoje košile. nejsou mu a nenosí je. logicky. a pár věcí do odpadků. opravdu mám ve skříni jen věci, které nosím nebo chci nosit. proto mi přišlo vlastně úplně nelogické a zbytečné jít se podívat do reserved, když jsme odpoledne vyrazili do krajského města. badboy mě a lučku odložil do starbucksu, koupil kávu, a šel mi koupit dárky. nesl pak krásné tašky prý s dárky pro mě. těším se na ježíška a překvapení. ačkoliv fakt netuším. miluju překvapeníčka. // já se chystám s lučkou v úterý na votoč do prahy. na rychlovku ikea, koupit šapitó. myslím, že v úterý ráno by to tam mohlo jít. a pak chci na staromák. i přes ty lidi. užít si atmosféru. a pak zase domů. minulý víkend drážďany, to byla divočina a očistec. a primark hrůza děs. zase dosti čtu, ale protože dnes úplně padám na hubu, vůbec se mi to tu nechce vypisovat. byť bych se tak ráda podělila o své tipy. budu teď mít víc volníčka, tak bych  mohla i víc psát. // zítra děláme s dětmi na angličtině nepečené cukroví. jiné než posledních sedm let. ólaláááá. ve středu besídka s bárbí.  pátek s markét. v sobotu budou lučkovi dva roky. pane jo. oslavička ale až v neděli. přijdou naši, a sis s tonym. a večer pak doma pár přátel. v sobotu možná vyrazím chvíli s deni a sidem. badboy byl teď jeden víkend na akcích, minulý pátek s klukama, a teď od bývalé práce, tak mám prý zase vyrazit já. tak jo. // vždy ke konci roku bilancuju. asi to provedu i tento rok. a na další rok mám mraky plánů. ten nejdůležitější je porodit a sžít se doma ve čtyřech, s boříkem v pěti. a pak troška cestování. hodně knih. filmů. legrace. a musím si pořídit diář už. téra

Žádné komentáře :