čtvrtek 8. dubna 2021

hele, že už blogům docela odzvonilo? já tady jedu na setrvačnost. poznamenat si (ne)důležité věci, protože ač jsem takový ten pamětník, co si pamatuje, kde hráli všichni čeští hokejisté v době nagana a v jakém pořadí šli na nájezdy s kanadou, některé důležitější či nedůležitější věci si zase nepamatuju. a protože růčo píšu hrozně nečitelně, těžko si můžu psát deník. byť asi začnu. na utřídění myšlenek. a jen pro sebe. tohle je takový otevřený zápisník, takovéto pojďte dál do mé mysli. a stejně vás nepustím moc daleko.  a čtu už jen dva blogy na světě. aranel a lucii konečnou aká scénáristku. takže bych aranel doporučila, aby v mém zájmu psala častěji, neb si ráda čtu o cizích životech. lol. //  velikonoce nějak proběhly, rozhodla jsem se v príštím roce péct berana. inspirovalo mě stories martiny pártlové, kam jí ženy posílaly fakt nepovedené beraní počiny. to je umění hodné mě. co si budeme, oni i ti jakože povedení beránci jsou vcelku creepy. // chtěli jsme na chalupě zahájit grilovací sezonu opečením buřtů, ale buřty zapomněli naši doma. tak jsme snědli vánočku. my s badboyem a klukama o víkendu navštívili pár míst v okolí, rozuměj v okrese, a bylo to prima. i proto, že mates už chce sám venku chodit. // lučkovi včera dorazily parádní boty, které ho z nějakého důvodu tak rozčílily, že z toho měl bubliny u nosu, zajíkal se, klepal se a odmítal si je obout. pak prišel na kafe můj taťka, pochválil mu samochodky, lučka si je nechal ochotně nazout a odkráčel s taťkou na procházku. tak nevím. dnes vyvezu kluky na chalupu, páč už dosněžilo, svítí tu slunko a nám se fakt nechce opět trajdat po městě či po nábřeží podél vody. resp. klukům by se asi chtělo, protože kachny, labutě, kočky na parovodu, a tak, ale já raději kousek té přírody. přírody s rtěnkou. protože té se nevzdám. // nějak jsem teď pár nocí přepálila a šla spát hrozně pozdě, přičemž moji dva malí chuligáni jsou po šesté ráno vzhůru, a tak to dnes vidím na krásnou devátou hodinu. téra

2 komentáře :

Fay řekl(a)...

Já se furt zuby nehty držím naděje, že blogům neodzvonilo a neodzvoní! Ale řídne to, řídne. Tak moc doufám, že tě to od psaní neodradí, ty jsi taková moje blogová stálice! :-)

Jo a kdyby sis chtěla zašmírovat i u mě, tak směle do toho: https://myworldismadeofletters.wordpress.com/ :-)

téra řekl(a)...

Chci!!! 😁