pondělí 5. dubna 2021

 velikonoční pondělí. jen, co jsem začala bydlet sama, resp. s badboyem, začala jsem na tenhle den vypínat zvonek a dělat, že nejsem doma. velikonoce ve mně nikdy nevzbuzovaly příliš libé pocity. ty české tradice považuju za úplně stupidní. to budu radši svým klukům schovávat vajíčka jako angličané a ne je posílat s pomlázkou do světa, aby tam pár ranami přes zadek "obšťastňovali" nějaká děvčata. pardoneček, ale i velikonoční dekorace mi přijdou ohavné. fakt nevidím nic hezkého na napůl rozbitých skořápkách plněných mechem, kolem kuřátka a nějaké další nevkusné zhovadilosti. a to já jsem milovník kýče. ale toho hezkého vkusného kýče. rozumíme si, že jo? // trošku jsme v tyhle dny cestovali po okrese, navštívili jedny skokanské můstky, prohlédli si několik krásných domů typických pro sudety a dali si dobré kafe v jedné milé kavárně. resp. okénku. taky jsem si nechala ve čtvrtek vyměnit čelní sklo, protože nějaký místní asshole mi ho na dvoře rozflákal. to chceš. jsem dnes taková pozitivní, co? // dočetla jsem úplně famózní knížku dívka, žena, jiné od berardine evaresto. hele, to vám byla taková paráda. příběhy dvanácti britských žen. každá tak jinaá a přesto naprosto jedinečná. žijeme s nimi 20. i 21. století. navzájem se znají i neznají, hledají, ukotvují se, jsou snesitelné i nesnesitelné, genderově ukotvené či nebinární. feministky. ženy toužící po lásce od muže či ženy. ženy excentrické i "všední". jazyk i styl bernardine evaristo je parádní. chtěla jsem se pustit do druhé části kroniky šikmý kostel karin lednické, ale nějak jsem dostala chuť se pobát, a tak jsem sáhla po knize ti druzí od c. j. tudor. už jsem od autorky četla kříďáka i jámu a hrozně mě bavilo, že je to thriller vystavěný úplně jinak, než na co jsem zvyklá. // mám čirou radost z umytých oken. resp. ještě to není hotové, ale to, co je, je skvělý. máme půjčené z domácnosti badboyovy mum takový ten čistič na okna, co odpařuje tu vodu. badboy se do toho pustil. teď jel teda na antigenní test, protože v noci jede do paříže, ale po návratu z testu to dokoná a já miluju přes ta čistá okna hledět ven. // páč obsese vlaky, asi půjdeme na prochajdu na vlakové nádraží, přičemž pan luka pojede na odrážedle. // taky máte s jarem víc energie a chuť se pouštět do různých projektů? téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Hezkého vkusného kýče! No rozumíme samozřejmě! :D

téra řekl(a)...

Věděla jsem, že budu pochopena 😘😁