pátek 5. listopadu 2021

takže. měla bych být ve škole. ale nejsem. od rána mi tu jede stream, píšu si a tak. teď mám pauzičku. kluci oba marodí, luku si odvedla moje mum, mathiasek tři hodziny spal, teď si staví z lega. už nám jeden vyučující hlásil, že je otázka, zda vůbec bude za tři týdny škola a nebudeme na streamu úplně všichni. já tam teda asi ani neplánuju jet. sic si k tomu musím dělat kafe sama doma, ale dobrý. udělala jsem si k tomu fešný mejkap, vejstřih taky nechybí, takže v cajku. // čtu jana balabána. už týden. a u toho ještě spolek jane austenové. nemám teď moc kapacitu číst. tak stupidní výmluva. ale realita. dodělala jsem docela slušnou práci do školy. napsala online test. všechno úspěšný. mám radost. a zpracovávám si materiály ke zkouškám. nějak jsem se do toho už zakousla a mám chuť prostě studovat. // sere mě bohemia energy. resp. energie čs, které ani neměly slušnost za poslední rok poslat jeden mail či dopis, že jsou najednou součástí BE. to vím jen proto, že mě BE v srpnu naháněly. // psala jsem už o výletu do klodzka s mými nádherami míšou a háňou? a sekáčovým lovem? úplně nejvíc nejlepší kabelka ever? tak teď zmiňuju. no a minulou středu jsem pobalila kluky, dorazila míša a vyrazili jsme na vejlet do polské wroclawi. to vám byla paráda. nebylo tam plno jako před vánoci na trzích. objevili jsme skvělou kavárnu. prošli centrum, došli na ostrov tumski, kochali se všemi těmi kostely. kluci byli hrozně fajn. teď snad ještě drážďany. uvidíme, jaká bude situace. // mám monsteru a domluvila jsem jí domov přes vánoce, protože stojí na místě vánočního stromečku, a víc místa pro ni nemáme. je dost velká. už se nestarám o kvásek. upekla jsem pár chlebů a pak mě to přestalo bavit. ještě přemýšlím o řasokouli. živých organismů doma není nikdy dost. haha. téra

Žádné komentáře :