středa 7. dubna 2010

... běžím jako o život

takže nikdo se vůbec nestresuje, takže ani já nebudu! přeci se z toho nezblázním, že jo. ráno jsem ve starkoči přelezla do rychlíku na prahu a narazila jsem na elišku. na elišku, se kterou jsme se seznámily s holkama v roundstone! jak je svět malý. my už jsme se divily v irsku tomu, že svět je vskutku malý, protože eliščin přítel byl kluk od nás ze sídliště. // ráno jsem si přečetla mail od vedoucího bakalářky, že mu selhala technika a byl o svátcích pryč, tak prý mi vše pošle dneska, jsem zvědavá. pak další mail od vyučujícího syntaxe, že můžu přijít k ústní zkoušce ve čtvrtek. takže ještě tu musím dát, aby mi mise státnice mohla zkřížit cestu. Je to pro mě životně a existenčně důležité na tolik, že zítřejší narozeninová a rozlučková párty, kterou má marta, bude z mojí strany jen krátkou a decentní záležitostí. xxx pokořen lustig a glazarová. Já od nich fakt přečetla alespoň jedno dílo. unbeliavable. ráno jsem při čekání na foniatrii dočetla ty intelektuály v evropě a zjistila jsem, že ke státnicím budu mít nejspíš i přehršel čtiva, takže fakt už pomalu budu končit.
inspirovala mě pleasure-seeker natolik, že jsem se rozhodla rozebrat svůj „náramek" v podobě pyramidek a pyramidky zužitkovat jinak. pamatujete, jak chtěli být všichni pseudopunk, tak je nosili? no i já. už je nenosím. zbyl mi jen pásek, který teda nosím ráda. tak je využiju jinak. taky bych si přála křiklavě růžové baleríny, v sobotu hAm. Jedu na code mode, ááááá. A jinak chci být námořník a kromě pruhovaného tríča a tašky s kotvou bych si přála námořnickou čepici a kotvi náušnice, asi budu muset překonat lenost a „ukuchtit" něco z fima. // nude lak je nejlepčí na ty nehty ztrápené gelovkama. Pořád si rvu vlasy (a pořád jich mám mnoho), že jsem do gelů zase šla. Teď jsou moje nehty jako papíry. Ale ten nude je dělá v té hrůze přeci jen elegantnější a hezčí.
včera mě mrzela prohra vítkovic na slávii. fakt jo. // jdu si pustit díl IT crowd a věnovat se poté opět nějaké bohulibé činnosti v podobě čtiva či učiva. ještě že je duben. téra

3 komentáře :

Mona řekl(a)...

pleasure-seeker je vyborna!Od koho mas nude lak? Ja porad ne a ne najit ten spravny odstin:)

terka řekl(a)...

je to od s-he, mám ho asi měsíc a jse mmoc spokojená

Adonis aka Martina řekl(a)...

Nazdar :) hele ta pasáž s pyramidkama mě fakt pobavila...pamatuju si,že jsem měla (a stále mám,jen jsem je ještě nevyhodila) asi 5 pásků různých barev,s těmahle pyramidkama různejch velikostí...to bylo tak před pěti lety...a měla sem i náramek s bodákama,lol :D taky furt přemýšlím,jak je zužitkovat,teď mě napadly visací náušnice,hele...mno uvidim...přece jen už nejsem taková rockerka (teda stylem hadrů)...i když black nosim furt...jo a btw,ve čtvrtek jsem si v NA koupila lak od essence,přesně barva jakou shánim už kupu let - temně zelená \"metalíza\",jako ten umělej absint...fakt žůžo,parádní odlesky. Teď jsem zrovna psala takovej povrchní článek na téma oblíbené produkty,tak dyžtak víš kde hledat :D Zdar