středa 26. května 2010

it´s all about anything

nechala jsem si otevřenou ventilačku. to je nápad. na nejrušnější křižovatku v náchodě. ale je to pro mě určité propojení se světem tam venku, za oknem. nevím, zda není oxymoronem spojení "čerstvý vzduch", když je to ve spojitosti s nejrušnější ulicí a křižovatkou, kde si to každou chvíli profrčí kamion směrem na hranice. tady dole je to přeci jen trošku barvitější. hluk, šum, živo. už máme s dorotkou i své psí trasy, které ona zdatně bojkotuje, protože se bojí hned počátku výpravy. musíme se dostat přes křižovatku ke staré poliklinice a k řece. pak už si to štrádujeme krásnohorskou ulicí pod starými vysokými košatými stromy, zakalená metuje, která mi prostě voní, různorodé vily. tuhle jsem přemýšlela, když jsem došla až k pivovaru, zda touhle cestou taky občas prošel danny smiřický alias josef škvorecký. kolem pivovaru se potuloval, i v parku s korkovým stromem, tam líbal irenu. ale tam až nezacházím. chtěla jsem se tam tuhle učit, ale přichomejtli se tam nějací dva týpci, zda s nima nechci pít víno, pak se tam proháněla malá cikáňata, tak jsem šla zase domů. xxx v podstatě jediné, co mi tak nějak dělá vrásky, nejsou kupodivu státnice, ale má finanční situace. člověk poplatí, co má a je opět na mizině. nic si nekupuju, protože teď stejně v podstatě nic nepotřebuju. člověk nesmí být zase takový materialista, že jo, haha. xxx jinak se učím, čtu, učím, čtu, občas zírám na californication nebo it crowd. // zítra jedu do hk do divadla na ještěry. uvidím je už podruhé a vůbec mi to nevadí, protože to je skvělé představení. myslím, že jsem ho už v prosinci nebo lednu doporučovala. byla jsem hodně nadšená. // v sobotu ekšn, páč týdžej má pré. xxx dnes jsme s mejty domlouvaly rozlučku se svobodou pro indiánečku, bude to veselá záležitost. už jen kvůli tomu se musí vdát. xxx dnešní hydepark s jaromírem byl skvělej. neskutečná osobnost. dokázal toho hrozně moc, obrovský dříč a přesto naprosto skromný člověk. i já jsem čekala, že poté, co mu vypršel smlouva v omsku, se vrátí zpět do nhl, ale překvapil a prodloužil. téra

Žádné komentáře :