pondělí 26. července 2010

snít o lepších zítřcích je hřích?

zítra jedu do prahy. a nečeká mě tam nic příliš oduševnělého. resp. nevím o tom. jedu tam za cílem zhlédnout zápas mezi spartou a poznaní o ligu mistrů. tak asi tak. a těším se. nečekaně jsem se o tom dnes dozvěděla a neváhám. xxx dnes na mě snad ještě víc než jindy padlo to, že s prací je to mizerný a že nebudu mít věčně finanční zásobu a že jsem doufala, že to půjde rychleji. a tak koukám i po práci v bankách a tak, ačkoli si to dost dobře neumím představit. bodlinka mi psala, ať se nedivím, že mě na pozicích typu asistentka nebo holka pro všechno nechtějí, jsem překvalifikovaná a budu chtít jít brzy dál. hmmm, bezva. a to nám na vejšce pořád cpali do hlavy, jak je to super, že můžeme studovat. ale vysokoškolák bez praxe je taky na nic, že jo. já snad vobejdu tržnici a zeptám se vietnamců, jestli nechtěj naučit česky, že na to mám kurz, nebo tak. už si připadám fakt jak lůzr. xxx včera jsem si vytáhla od astrid lindgrenové kalle blomqvista, četbu mého raného mládí, a usmívala se nad fiktivní fajfkou detektiva kalleho, a přála jsem si mít dlouhé nohy jako eva-lotta. a pronásledovat strýčka einara. a pak jsem v deset usnula a probudila se až ráno, snědla poslepu koblihu a zase upadla do komatu. pak jsem si zase projela nabídky prácex, v motorestu v klenech se stavila s tátou na oběd a jela očíhnout chaloupku, jak to vypadá s krbem (páč chceme v srpnu s přáteli udělat grilovačku) a přivezla jsem si ze skalice od babičky polohovací rošt na postel, takže pecka. a než jsme ho s tátou odstěhovali z auta, které stálo na dvoře, domů, zvonil na mě badboy, ale to jsem neslyšela. a tak jsem ho ani neviděla. a navečer jsem byla s ivankou na kávě v arkaně a hrozně mi to sedlo. xxx v týdnu jsem si koupila nové černé nasrávačky nepříliš velké kvality, ale jsou se psem kolem řeky či vyběhnutí na posez na zahrádku fajn a příjemné. a taky krásné blyštivé náušnice. zítra asi nakouknu do ham jen tak. xxx nějak nemám na nic náladu. kvůli všemu. // snažím se prokousat business english, bodlinka mi přivezla knihu k tomu. co kdyby se to někdy někde hodilo, že jo. téra

Žádné komentáře :