úterý 14. září 2010

takové malé postesknutí...

... chtěla bych být jiná, než jsem.... to napsala durduin u sebe na blogu. a já s tím v podstatě souhlasím. ačkoli bych vlastně tak jiná být nechtěla. možná to bude znít hrozně arogantně a domýšlivě, ale myslím si, že jsem osobnost, mám slušné charizma a umím si u lidí získat respekt. přesně vím, jak bych se zachovala v situaci jiných, ale když dojde na řešení mé situace, resp. mých vnitřních bojů, těžko se rozhoduju, potřebuju slyšet i názory odjinud. a to ne jeden. hrozně nerada lidem ubližuju a nerada nedodržím, co slíbím. a to je věc, ve které bych chtěla být jiná, než jsem. radši, než bych nechala na holičkách jitku, která počítá s tím, že společně seženeme podnájem v praze, tak do té prahy jdu, ačkoli se mi nechce, ty nejlepší a toho nejlepšího mám stočtyřicet kilometrů daleko. a tak se dnes stalo, že jsem přišla ráno do práce a ještě než vše vypuklo, jsem si stále dokola opakovala proč, proč, proč? co tu vlastně dělám? takhle to skutečně chci? odjakživa jsem o praze básnila, tak to všichni berou jako samozřejmost, že tu jsem. ale jak mi řekl zděnda, plány se mění. to, že něco chci v určitém věku, v určitém období, neznamená, že to chci tak i o pár týdnů/měsíců/roků později. v práci se mi líbilo. prý mám pro to dobrý hlas a tak. a dokonce mě to i bavilo. protože ač jsou někteří lidé na lince nerudní, spousta z nich je přívětivá a vše si vyslechne. takhle jsem vysvětlovala pánovi, o co jde, on mě nechal vykecat, a pak pravil, že ten tarif má, ale že je příjemné mě poslouchat. to zalichotí. a tak si začínám budovat nějaký svůj život ála jsem velká holka. musím tu teď být a tak. potřebovala bych, aby mě někdo pořádně praštil, já přepnula a byla skutečně schopná zhodnotit, co chci, co nechci, a jak zatím jít. v podstatě veškeré sny z let dávných vzaly za své. trošku nevím, co dál. takové malé postesknutí. téra

6 komentářů :

Barča řekl(a)...

Ježiši jak já ti rozumim! :-)

terka řekl(a)...

uf, jsem ráda, že v tom nejsem sama;)

flamme řekl(a)...

Terko, vim, ze je to tezky, muj blog je plnej historek o tom, jak jsem neco strasne chtela, a kdyz jsem to vybojovala, uz to pro me nemelo vyznam! Zas je to dobry znameni v tom, ze se vyvijime! Jedine, co jsem vypozorovala, a co muzu dodat jako prispevek do diskuze je, ze se vyplati hned vsechno impulzivne neborit... ne snad, ze by sis to s tou Prahou jeste rozmyslela, ale spis proto, ze kdyz o neco usilujes spoustu let, je potreba se toho vzdavat pomalu, aby z toho clovek nemel sok :D

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

ach jo to je děs...chápu a uplně vidim u sebe to stejný...
s telefonovánim mám taky zkušenost - dokonce mě jeden člověk chtěl zvát na kafe že mám prej krsnej hlas :)

terka řekl(a)...

Flamme, sic jsem teď měla weekendové dilema, páč jsem dostala nabídku práce tady u nás, ale asi bych se skutečně svých, byť dávných, snů neměla vzdávat. takže zůstanu v Praze. alespoň nějaký čas. btw nááááhodou, nenapsala bys mi ten recept na banánové lívance, o kterých jsi psala v posledním postu????:)

@Alice: to nové rozhodování ála skutečný vstup do života je občas fakt na hlavu:(

flamme řekl(a)...

jé no jo blog :D... mohla bych zas neco napsat a ten recept zkusim z Malire vymacknout co nejdriv ...