úterý 26. října 2010

can i give it up?

příští týden nastupuji do práce. tenhle týden "papíruju", zařizuju, obvolávám. obvolávám hlavně inzerce ohledně bydlení. většina inzerentů si platí opakované inzerce, tudíž většinou někam zavolám, a byt je už fuč. tenhle týden přijde jedno rozuzlení ohledně bytu, a pak se uvidí. včera i dnes jsem strávila chvíli po lékařských čekárnách. řízlej hlas už budu mít stále. a nízkej tlak snad ne. protože mi často fialový pusa a jsem stále zimomřivá. nelíbí. xxx dnes ještě probrání jedné menší skříňky a můžu se skoro stěhovat. už vím, co s sebou, co ne-e, co do sklepa, co vyhodit. // čtu výbornou knihu 6000 kilometrů touhy. podle skutečnosti. němka, pákistánec, děti. o co asi tak může jít? mé oblíbené téma. večer se chci dívat na film výměna. když už se ubírám tím směrem. // včera jsem už vytáhla svůj károvaný zimní kabát // dnes očekávám veleváženou "lišáckou" návštěvu. xxx v sobotu jsem navštívila loutkové divadlo. červenou karkulku. myslivec byl vtipný cápek. a ten vlk. neodolala jsem, a v zákulisí jsem si maňáska (ano, tentokráte vlastně nešlo o marinety, ale o maňásky) vlka hned odzkoušela a vylekala jsem malého chlapečka. xxx v neděli dopoledne ratibořice. domeček skoro "nádražní", kterého jsem si nikdy předtím nevšimla. vevnitř voňavá výstava. ach ta mýdla. a pak vynikající latté + borůvkový "cheesecake". a do toho sychravo. prostě lebeda. // bony umí hezky česky // drogba nominován na fotbalistu roku // stejně to zase dají nějakému španělovi. téra

Žádné komentáře :