čtvrtek 21. října 2010

je právě tolik, kolik je...

lace

weakstrong

... hrozně velkou radost mi udělala charlottka, která založila blog s recepty. už jsem si některé recepty opisovala z jejího "standardního" blogu, tady to bude všechno krásně pohromadě. xxx jinak se nemám vůbec špatně, jen bych už potřebovala asi tak první tři vejplaty. no, takže... v neděli si takhle úplně klidně spím. noc plná snů. as usual. u mě nic neobvyklého, jsem snivomřivá. mám sny noc co noc. a mimojiné se mi zdálo o tom, že mi zavolali z firmy, kam jsem asi před měsícem zasílala životopis. ráno se probudím, celé dopoledne si jen tak existuju, a najednou telefon... no a volali mi z té firmy a pozvali mě na druhý den na pohovor. v úterý přikráčela indiánka na návštěvu a nesla zákusky. povídám jí něco o tom, jak jsem dostala od zděndy k svátku bonboniéru a celou jsem ji zfutrovala, a že jako se sladkým teď končím. najíždím na přísný režim pu-ehru, a tak podobně. ona se usmála, pravila "všecko nejlepší" a byla jsem o bonbonieru bohatší. nedala jsem si ani zákusek, badboy je dorazil k večeři, a slušně jsem ukusovala jablko a pila pu-ehr, haha.

pohovor byl super. většina pohovorů je super. pan jednatel pravil, že splňuju naprosto všecko, co si představují. tak jsem zvědavá, co dál. byly tam ještě dvě jiné slečny po mně. v džínách. xxx pak jsem jela k badboyovi, jezdím teď obvykle busem s lindou, má takovej roztomilej obchůdek s věcma, které člověk prostě musí mít (já mám z tama novou čelenku), večer byl hrozně hezkej, páč jsme se nějak pořád smáli, poslouchali landu!!! ano, neprotestovala jsem. resp. neprotestovala jsem příliš. a ráno jsem se jala obvolávat podnájmy. dnes mě čeká další kolo obvolávání. // odpoledne jsem měla domluvenou schůzku v jazykovce kvůli pár kurzům. vůbec jsem nepočítala s tím, že mě budou chtít hned odzkoušet, jak mi to jde před tabulí, a tak. ale proběhlo to velmi dobře. a tak mám od ledna další práci. třikrát hurá.

opět jsem se šla pokochat k lindě do obchůdku, a pak zase cesta do čska k bb. pizza najt, vicky cristina barcelona. // mám teď slušnou novou zásobičku filmů. a zase nečtu. hrozný. // chtěla jsem brigádu do konce listopadu, ale nikde o mě na dva týdny nestáli, chjo.

chelsea porazila spartak moskva v lize mistrů. žirkov a anelka. tři zápasy, devět bodů. super. a překvapila mě braga. vyšlápla si na partizan. tuhle jsem viděla takový krátký dokumentíček o teamu bragy, tak jim fandím. jako jsem fandívávala kluži, když byla v lm nová.

a včera jsem sledovala proces s neonacisty z vítkova. resp. to rozuzlení. je dobře, že si posedí dlouho. ale podle mě to jsou skutečně normální exemplární tresty. nebudu spekulovat, zda adekvátní či neadekvátní, protože ta dívenka si ponese následky do konce života. ale každá mince má dvě strany. protože dnes proběhla fb zpráva o tom, že jakýsi rom zabil dvouleté dítě a dostal 14,5 let. vadí mi, že fb lidé dávají do kontrastu opět to, aby vyniklo, že jde o diskriminaci naruby. že si dali tu práci najít nějaké informace, kdy trestný čin spáchal rom. nerozumím příliš zákonům, nebudu tvrdit, že dostali tihle čtyři moc nebo málo. ale ať nikdo netvrdí, že to nebyl trest udělaný jako varování pro ostatní neonacisty... téra

Žádné komentáře :