čtvrtek 4. listopadu 2010

tel aviv či teherán?

wien

první pracovní týden uběhl v poklidu. ač všude kolem mě poletuje spousta nových informací, jsem utestovaná, a to všechno stěžejní mě teprve čeká. přesto se na ta všechna školení těším. protože po školení si užiju kafe, wellness, běh na pásu a bazén. a taky doufám zvládnu do konce listopadu výstavu v rudolfinu dekadence now. přibyli mi noví žáci na angličtinu. ono to všechno půjde. // dnes jsem byla na prohlídce bytu, a od 1. prosince s badboyem budeme bydlet. xxx myslím si, že úřad práce je byrokratická instituce plná úřednic s nízkým sebevědomím. // zítra cesta do brna. v sobotu cesta do vídně. frida kahlo, resp. její tvorba čeká.

zítra uvidím po dlooouuuuhé době (cca snad dva roky?) brněnskou ket. v neděli pak čuču. xxx filmy jako relax pro večery po školeních - scott pilgrim a 200 cigaret.

dočítám knihu, která je volným pokračováním románu bez dcerky neodejdu. když čtu o ženách (kupodivu i mužích), které o své děti bojují, a státních orgánech, které se této problematice vůbec nevěnují, nutí mě to přemýšlet nad českým systémem. ještě z dob mé soudní kariéry, kdy jsem pracovala v této instituci, a soudil se tam případ, který proběhl i televizí, kdy češka údajně "unesla" své dítě ze spojených států, kde žila se svým americkým manželem. české soudy jí nařídili vrátit dítě do usa. tohle mi nejde na rozum. čr je snad jediná země, která nehájí zájmy českých rodičů. tvrdí, že s tím nejde nic dělat. čtu o problematice "unesených dětí" jedním z rodičů poměrně hodně, je to můj oblíbený knižní námět, a snad všude ve světě se vládní orgány snaží pomoci svým matkám více než ty naše. ačkoli ona ta snaha není nikde přehnaná. ale alespoň nejdou na ruku druhému partnerovi z muslimské země. // víte, že film bez dcerky neodejdu byl natáčen hlavně v tel avivu, který měl sugerovat teherán? téra

2 komentáře :

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

závidím Vídeň a Fridu! a jsem ráda že ti to klape! (což zaklepávám samozřejmě :) )
Bez dcerky neodejdu mě zajímá a Eat, Prey, Love si musim přečíst!

terka řekl(a)...

Freeeda byla třída:) // Alice, děkuju! koukala jsem na fotky z Lavina pro HaM, mega Ti to slušelo;)