neděle 21. listopadu 2010

waka waka

v pátek jsem odučila dvě angličtiny, dostala super zálohu, plánuju si koupit nový džíny, ať pořád nevypadám jako nějakej šupák. večer jsem pak vyrazila posedět a pokecat se zdendíkem, a docela brzy jsem se odebrala ke knihám. čtu ps miluju tě, určitě znáte ten film. kniha je v podstatě předlouhou. ale fakticky je to samozřejmě jiné, protože holly není američanka a téměř jedináček, ale irka se čtyřmi sourozenci a nebydlí v malém bytě, kvůli kterému se před gerryho smrtí neustále dohadovali, ale žije v domě. jsem asi na stopadesáté stránce, takže otevřela teprve tři gerryho dopisy. ve filmu je dostávala tak nějak náhodně a průběžně.

příští týden začíná skokanská sezona. jsem docela zvědavá. favority jsou opět mladé rakouské komety.

sobotu jsem decentně prozevlila, a pročítala si matroše na školení. večer jsme se sešli v arkaně v početné houfu. jára s přítelkyní, bémik, david, ryki. a jinak zbytek obvyklá sešlost. rybář roste, káťa už má pěkné bříško. poté jsme se s indiánkou a mejty přesunuly do slavie na bar, kde jsme asi pěkně rozčilovaly obsluhu jahodovými shaky, hranolkama se sýrovou omáčkou a podobnými kratochvílemi. měla jsem ject sice s badboyem na jakousi fotbalovou sešn, kde dělal dýdžeje, ale fakt se mi nechtělo. vidina zakouřené putyky u fotbalového hřiště a sumírování podzimní části mě nějak netankovala. a asi jsem o příliš nepřišla, páč badboy má ještě teď kocovinu.

ráno opět směr praha. v pátek nákupy v ikee. juchůůůů. jinak se tam těším maximálně tak na bárbiiny extempore a nejhustší hlášky, a na zítřejší kafe s mým alteregem térou. čest. téra

2 komentáře :

Josef řekl(a)...

Miluji tě byl moc dobrý film, knížku si taky asi přečtu...

terka řekl(a)...

jo, doporučuju! film byl moc dobrej, knížka ještě lepší!