úterý 18. února 2014

docela spokojená.

podepsala jsem smlouvu na koupi bytu a teď se děj vůle boží. uf. // příjemné dva dny ve škole. a to chci mít vždy pondělí a úterý rychle za sebou. asi není důvod. nicméně moje rozhodnutí je definitivní. byť mi to bude svým způsobem líto. xxx učím individuálně takového malého sociopata. mi přijde. příští týden poslední zaplacená hodina. a pak s tím seknu. já tyhle pubertální děti, jejichž rodiče v nich vidí malé einsteiny učit už nechci. ### včera jsem měla odevzdat v bance daňové přiznání. které jsem předtím měla podat na finančáku. badboy mi to chtěl ráno všechno vyřídit. a vzteklý mi volal, že jsem daňovko nepodepsala. utnula jsem ve městě pod horami dřív poslední hodinu a mastila do "kostelce", abych to všechno ještě stihla. hvězdy mi byly nakloněny. finančák za dvě minuty vyřízen a fofr do banky. checked. // jestli prý půjdeme dnes na hokej. tak jo. šla jsem rovnou z výuky, na které jsem měla i svého psího minipřítele. ve stejném lokále zasedly i mé dvě studentky ze školy se svými mužiky, takže jsem musela svého psího kámoše poslat hned na mazlení, a o třetině jsem je odchytila, když frčely pro kebab, a tak měl badboy dovoz až pod nos ke stolu. // posledních pět minut jsem měla slušnou tepovou frekvenci. brati se vzmátořili. už jsem takový pamětník, že jsem pořád cpala zdena cháru do teamu ny islanders. už tam asi deset let nehraje. // mac zatoužil po androidí aplikaci, která by mu řekla, zda má gábi soukalová chuť. koník to je, no. muhehe. // jdu dodělat přípravy a chvíli číst jednu prima finskou detektývku. téra

Žádné komentáře :