čtvrtek 20. února 2014

nearly finished.

weheartit.com
trošku kýč, co? neva. mně se to tak líbí. a moře mi chybí. žádné plány na letošní léto nemám. neměla bych totiž být tak striktní plánovač. to byl jeden z mých cílů pro tento rok. protože pak se to všechno obvykle nějak posere. ouky mňouky.  // dnes jsem volala hypoteční, jak to vypadá. decentně jsem nad ránem nemohla pořádně zabrat a všechno mi šrotovalo hlavou. řekla mi, že na to dá urgenci, ale ať se proboha ničeho nebojím, že na stopro je to ok. no tak jí věřím. ale koupi kuchyně jsem stejně pro jistotu odložila o týden. co bych s ní jinak dělala, že jo? badboy nařídil budíka na nemilý čas, jedeme nakoupit nějaké věci a zítra začíná škrábat. má teď šest dní volna na škrábání, malování a stěhování. v sobotu budeme rozmontovávat postele, odvezou se na chalupu a my zatím budeme těch pár nocí bivakovat na zemi na matracích, jako na počátku našeho společného života v podnájmu. po neděli se přivezou palety a budeme brousit a natírat. svoji starou fakt vintage skříň budu nakonec jen decentně šmirglovat a natírat. vidím to na takovou patinu a chci to do bíla. a mezitím chození do práce a balení do velkých stěhovacích tašek a krabic a převážení. a seznam toho, co je potřeba koupit a přitom se držet při zemi, protože vlastně nic moc nepotřebujeme. dlouhé závěsy do ložnice (do obýváku mám krásné bordó), nějaké plastové úložné krabice do špajzky, a komodu. mám už dávno vyhlídlou jednu z ikea, ale podívám se i jinde. 

navíc mě tenhle týden osvítilo ohledně výuky. najednou se nakupilo obrovské kvantum nápadů, které bych chtěla zrealizovat. musím na to nějak vytěsnit čas. a taky spousta knih, které bych chtěla přečíst, a filmů, které bych chtěla vidět. a taky musíme dotáhnout do úspěšného konce jeden takový badboyův "projekt", který nás na jednu stranu na nějaký čas silně ovlivní, ale také po psychické stránce uleví. no uvidíme. 2014 se rýsuje jako fajn rok. a tak se snažím ty stinné stránky obracet v to dobré. jinak to ani nejde. tím, že jsem citlivá ke spoustě věcí a nějak si beru všechno víc než lidi kolem mě, od přírody jsem takový malý nerváček, zbláznila bych se. a tak jsem si zařídila takový výdajový/účetní šanon, kam všechno budu pečlivě zapisovat. sepsala jsem si seznam toho, co musím udělat, co kdy platit. můj život se asi omezí na ty seznamy. muhehe. si připadám jak z gilmorek. jejich seznamy jsou profláklé. 

sledujete dění na ukrajině? tohle se skutečně v moderní evropě může dít? žádný zásah z venčí? žádná pomoc opozici? je mi z toho smutno, vždyť je to tak nějak téměř za humny. téra

Žádné komentáře :