neděle 23. února 2014

working Sunday

uáááá. je toho moc. ve třičtvrtě na sedm mě můj milý budil. cíl: hradecký hornbach. no tak jo. rychlovarnou konvici jsme už odstěhovali na novou adresu, aby si tam mohl badboy při práci vyvářet kávu, takže čaj se po ránu nekonal. termix. hop do bot, odevzdat boříka do školky /pardon, k našim/. intermezzo na chalupě. horkovzdušná pistole a bruska /na dveře, palety a skříň/. bylo tak krásné JARNÍ slunečné ráno, že jsem se okamžitě začala těšit na to, až se tam zase budu v létě probouzet a snídat v pergole. úplně jsem zapomněla, jak je hornbach velký a že je tam asi tak úplně všechno, co kutil potřebuje. bohužel nejsem kutil, ale holka s angličtinou. je to znát. od škrábání zdi mě bolí celá ruka. badboy toho naškrábal asi tak dvacetkrát víc a je v pohodě. nejsem prý zvyklá manuálně pracovat. no to je pravda. já vím, že všechny ty škrabky, barvy, sádry a podobné věci jsou strašně potřeba na takovou práci, ale já za vrchol nákupu považuju plechový "plakát" s audrey hepburn na zeď do kuchyně. kromě zásuvek a vypínačů nebylo nic dražšího. haha. 

badboy a moji mužští přátelé pracují v bytě. jela jsem ještě do hypernovy koupit barvu v akci, která už nebyla a dva kbelíky, které taktéž nebyly. tak jsem si za to doma načala jahůdky. přinesla jsem si velké pytle, rozhodla se ještě zúžit svůj movitý majetek a zlikvidovat poslední sadu pitomostí, a pak už budu dávat věci do stěhovacích tašek. přijde mi asistovat liška. snad tenhle týden ve zdraví přežijeme, na konci budeme vědět, že je to fakt naše a první důležitý bod tohoto roku bude splněn. // a i když tyhle práce fakt nemám ráda, je to něco jiného, když vím, že pak už to bude jen a jen moje a že nemá cenu to odfláknout. poslední stěhování na x let. pak už leda do baráku. téra

Žádné komentáře :