sobota 30. srpna 2014

radosti sobotního dne.

ve čtvrt na osm ráno jsme už byli v lese. a přinesli docela dost hub. bylo to tak dost rušné. spousta houbařů. a ztratil se nám badboy. aby se po hodině a půl s námi opět radostně shledal. // šla jsem se pak podívat na fler jarmark do knihovny. moje sis se tento víkend v moravské metropoli stěhovala z jednoho bytu do druhého, a tak nemohla svoje skvosty prodávat. a tak jsme tam za ní seděly my s mamuš. dala jsem si tam dvě výborné kávy. mum mi koupila námořnickou brož. a já si pak zašla k jednomu "stánečku" koupit náušnice. sledovala jsem je tam asi dvě hodiny. šlo o náušky z kostiček lega. růžových. pro třicítku tak akorát, že jo. po dvou hodinách jsem si řekla, že dlabu na věk, nosím i výraznější věci, a koupila si je. pak dorazila liška, tak jsme si šly sednout do vedlejší kavárny, vystřídala ji markét, a já poprvé v životě ochutnala čaj chai latté. a super! tahle kavárna by se mohla nově stát mojí top, když budu mít volno. rozvalit se tam u okna v gauči, číst si, pít tenhle skvělý mok a občas zašvidrat ven do sychravého počasí a rušné hlavní třídy. // začala jsem včera číst řadu nešťastných příhod, a přijde mi to dost super. konečně vím, kdo je olaf. a co znamená, řekne-li se, že je to někde vypadá jako u olafa. totiž. před pár lety, když moje sis a mum přečetly několik knih z této řady, všechna naše nepovedená ubytování na dovolených či různých víkendech pasovaly na bydlení u olafa. a já už konečně znám ten význam. muhehe. // večer jsem pozvala mamuš na dýňovou polévku a smaženici. to je prostě podzimní. a podzim začíná už v pondělí. byť kalendářně ještě ne. // a stejně mi to čtvrteční "nařčení" vzalo chuť do práce. alespoň do té jedné velké zakázky. a hrozně mě to štve. a trápí. ale co. přenést se přes to musím. jsem háklivá na nespravedlnost. // badboy je do noci se z.  na rybách, tak tu hospodaříme s mým psím kamarádem sami. mum si odvedla před chvílí dorotku, která tu pobývala od včera. a bude zase příští týden. téra

Žádné komentáře :