sobota 13. září 2014

bouřka.

zatím takový klidný a příjemný víkend. včera to bylo vůbec fajn. měla jsem jen jeden jediný kurz dopoledne. tzn. dobře jsem se na to vyspala, přišli fajn lidi, měli jsme dobrou kávu a hodně jsme anglicky hovořili. předtím jsem si v knihovně půjčila čtyři knihy. všechno mi zkrátka hned padlo do oka. občas tam tak bloumám a nic. nejednou jsem odešla s prázdnou. minule jsem nakonec po dvou knihách sáhla, protože mi přišlo divné nepůjčit si nic. a měla jsem šťastnou ruku. a tentokrát jsem si během tří minut odnášela čtyři knihy s tím, že to prostě bude super. a taky že jo. // byla jsem v hk u zubaře, nacvaknul mi korunku a můstek. a zase se zubím na celé kolo. happy happy happy. ||| v podvečer dorazila nikča, pak i z., a nakonec jsme se sešli ještě se sis&tonym. seděli jsme uprostřed kavárny, dobře se bavili a imitovali oblíbené seriálové hrdiny a domluvili sobotní bramboračku. ve finále jsme zůstali už jen se sis&tonym. můj "skorošvagr" byl extrémně milý a příjemný. doprovodili mě domů, kde jsem usnula nad knížkou. xxx včera/dnes jsem přečetla knihu bylo mi dvanáct, sedla jsem na kolo a jela do školy... (oběť belgického pedofila vypovídá). obětí je sabine dardenneová. příběh je čtivý. byť jsem si při tom moc dobře uvědomovala, že šlo o peklo, které dívka prožívala. po celou dobu si vedla deník. v dopisech rodině, které psala, ale nikdy jim nebyly doručeny, objevily se až při razii v domě marca dutrouxe, však ty hrůzné scény nepopisovala. pouze křížkovala dny, kdy za ní přišel, hvězdička navíc znamenala, že ji znásilnil. sabine byla po osmdesáti dnech věznění osvobozena. vše se odehrálo v roce 1996. v roce 2004 byl dutroux odsouzen na doživotí. doufám, že bez možnosti propuštění. // teď jsem se pustila do knížky dear john. jde o předlohu ke stejnojmennému filmu, který mám hrozně moc ráda. a miluju soundtrack. jsem zvědavá, jak se budou kniha a film lišit.

dnešní bramboračková návštěva, páč jsem vařila. a pak už sedánek s martinou. probraly jsme cestování, muže, nevěry, svět kolem nás a tak. já tohle posezení tak potřebovala! vyzvedla jsem badboye z fotbalového turnaje, dali jsme si nákup, uvařila jsem dnes již druhou polévku - kapustovou. pohostila ničku. z. dostal kávu. a teď se chystám spát. a užít si ještě neděli. why not. zítra uvítáme další návštěvu. dobrou s kobrou. téra

Žádné komentáře :