úterý 2. září 2014

tak to se nepovedlo.

můj školní rok začal brilantně. slovo brilantně by mělo přijít mezi uvozovky, být třikrát podtrženo a následovat by mělo deset vykřičníků. // večer jsem odškrtala všechno z listu "must-do", ráno ve tři čtvrtě na šest jsem vstala, po dlouhých měsících si oblékla košili jako každá slušná byznys žena, na krk přivázala perly, skočila do bot a jela do města pod horami učit. do firmy, kde mě čeká pátý školní rok. mám ji tak na rozvrhu od jazykovky, a tedy i přepsanou na svém papírovém rozvrhu. ve tři čtvrtě na osm jsem seděla u účetní, tiskla si věci, které byly nezbytně nutné. a ona mi najednou říká já mám s vámi hodinu zítra v sedm, viďte? oponuji. tvrdím, že máme všechny tři kurzy právě dnes. ona obvolá celou firmu a svolává je na kurz. mě nakonec napadne nahlédnout do interního systému jazykovky. tradááá. kurzy máme až zítra. dnes mám od sedmi kurzy v jiné firmě, v jiném městě. naštěstí ta firma začíná až příští týden. tak jsem doma, sedím tu nad čajem, přečetla si všechny žandiny zážitky z nového zélandu. trošku záviděla. co by ne, že jo. muhehe. a za hodinu se chystám již do správné firmy! snad bude zbytek roku zcela normální, aniž bych zběsile objížděla okres, nutila studenty do výuky ve dny, kdy mohou mít nohy nahoře. téra

Žádné komentáře :