pátek 17. října 2014

...

pátek 17. je úplně stejně zlý jako pátek 13. // zemřela mi babička. moje nejmilejší ušatá maru, jak jsem jí s láskou říkávala. babičku a dědu z prahy už nemám delší čas, druhého dědu čtyři a půl roku. a s tím, že dnes odešla babička, se vůbec nedokážu zatím srovnat. před necelým rokem a půl prodělala mozkovou příhodu. dlouho na tom byla špatně, ležela na jipce, nějaké poškození mozku jí zůstalo, ale byla samostatná, soběstačná, fungovala, chodila každou první středu v měsíci na sraz od bývalého zaměstnání. v úterý cvičila v sokole. každý den chodila na procházku. sledovala sport, politiku, četla... a dnes ráno měla mozkovou příhodu, na kterou zemřela. jako blesk z čistého nebe. vylezla jsem ze školky, měla zmeškaný hovor od taťky. a chystala jsem se domů, badboyovi měly začít vycházky za hodinku, měli jsme ject za ní. a taťka mi řekl, co se stalo. já to tak nechápu! a nechci to takhle! doktor říkal, že to bylo tak rychlé, prý jako kdyby zesnula ve spánku. a já si sobecky říkám, že jsem se s ní nemohla rozloučit. chodívala jsem k ní ve středu, když jsem ještě neměla jeden kurz, a v pátek. minulý pátek jsme jí popovezli kus, aby si procházkou zbytek došla domů. a ona mi říkala, že ví, že ve středu učím nonstop, ale jestli si najdu nějaký jiný den, kdy za ní budu moct kromě pátku přijet. v úterý mi odpadla nečekaně hodina, jela jsem k ní, ale byla akorát v sokole, ve středu jsem měla čtvrt hodiny volna, tak jsem za ní jela. a domlouvala jsem se na pátek. a dnes jsem to nestihla prostě už vůbec. // vždycky mi říkala, jak jí kamarádky závidí, jaké má děti a vnoučata. že ji navštěvují. a když jsem si zašla na oběd, kde měla první středu v měsíci sraz, a potkaly jsme se, říkala mi, že si toho považuje, že se k ní hlásím a jsem na ni hodná, protože některé její kamarádky to takhle v rámci rodiny nemají. // paradoxně mi dnes rozradostněný kamarád na facebooku psal, že se mu narodil dopoledne doma v obýváku syn. nestihli porodnici. na světě skutečně asi panuje jakási rovnováha. moje babička dnes dopoledne ve svém obýváku zemřela. snad věděla, že ji máme všichni rádi! téra

Žádné komentáře :