čtvrtek 16. října 2014

den poté.

venčíme večer psí duo. nikde nikdo, jen já+badboy+niky+pejsci. bořík bez vodítka. prochází kolem pán a bořík na něho začíná štěkat a běží vedle něho. zavolám bořku!. pán se otočí a zeptá se vy mě znáte? maximálně mě to pobavilo. pan bořek drbe boříka. // včera mi přišlo potvrzení od holek z číčavkleci, že je objednávka vyřízena. doufám, že mám plakát už zítra doma. těším se, až bude viset na zdi.// dnes mě čekaly dva přemilé balíčky z ebaye. první, pouzdrová černá sukně. naprosto to předčilo mé očekávání. skvělý materiál, krásně sedí. a druhá pak sportovní podprsenka v tělové barvě. trošku jsem se při vybalování zalekla. vím, jaké velikosti mají číňané, potamžo číňanky. moje prsa číslo čtyři jsou jejich asi milionkrát xl. mám pocit, že to, co mi přišlo v balíčku, nemůžu nikdy obléknout. ale nakonec sedí výborně a naprosto odpovídá. uffff. // už mi chybí jen sto padesát stránek a detektývka je u konce. víte, jsem hrozná, ale nedalo mi to a nakoukla jsem na konec. a vím, jak to dopadne a už teď mám husí kůži z toho, jak blízko je gillian vrahovi. zítra vstávám až před devátou, můžu dnes číst jak dlouho chci. &&& byla tu doposud nikča. na bramboračce a zázvorovém čaji. téra 

Žádné komentáře :