středa 15. října 2014

tereza, jedině tereza.

www.instagram.com/terkalovescoffee

hezký sváteční den to byl. byť celý pracovní. ale zase mi v mé oblíbené firmě udělali výbornou kávu a všechny tři hodiny byly fajn. přejela jsem do další firmy, kde máme letos teprve druhou hodinu a bylo to veselé a zábavné. po hodině jsem ještě seděla u stolu a sepisovala, co budeme dělat příští týden, když tu náhle mě všichni obklopili a šéf mi třepal pravicí, dal pusu a předal květinu. úplně dojatá jsem byla! a pak jsem přijela na svůj dětský kurz s bonbony, na schodech už seděla moje oblíbená dvojčata se svojí starší sestřičkou, která chodí do kurzu o hodinu později, všechny tři držely růže a byly ještě víc roztomilé, než už jsou standardně. a příští týden halloweenské hodiny. musím vymyslet nějakou koncepci. ale na to mám víkend. 

ve volných chvílích a po večerech čtu šmíráka. a pak mě čekají další tři parádní knihy. // včera mě maličko zklíčil fakt, že i když mám pocit, že čtu hodně, nemám šanci... na fb stránce světa literatury se včera objevilo toto pokud přečtete jednu knihu týdně, začnete v deseti letech a budete pokračovat do svých 85, přečtete za život 3900 knih. to je zhruba jedno procento v tuto chvíli vydaných knih. poněkud depresivní. // ano, to je. 

a ten dortík tady na hoře, ten je od badboye. mám ho ráda. téra

Žádné komentáře :