pondělí 13. října 2014

yep!

jen pár poznámek a pak letím do postele. pondělí je vlastně takový milý začátek týden. nemám žádnou divočinu, ale tím, jak mám kurzy docela roztahané, jde vlastně o dlouhý den. teď dva týdny bude méně hektický, protože jeden klient letí na veletrhy do asie. // začala jsem číst šmíráka. a musím říct, že jsem napjatá od samého počátku. byť mi mum říkala, že to není na začátku takové jako na počátku románu zapomenuté dítě. // o bytech a lidech mě už pár let moc baví. ale umělkyně mariana dvořáková mě přímo nadchla. její fantastická knihovna. mám tak polovinu knih, co ona. alespoň mě má co inspirovat a mám co dohánět. a parádnické zrcátko na komodě, to je mé mládí. miluju nahlížení do domovů umělců, intelektuálů a stylových lidí. // objednala jsem si konečně tenhle plakát. v bílém rámu nebude mít chybu. ||| změna v interiéru. z obýváku do ložnice máme dvoukřídlé dveře. doposud jsme měli jedno křídlo zavřené. včera jsem otevřela obě křídla, najednou vznikl obrovský útulný prostor, který mě moc baví. uvidíme, jak to bude v mrazech praktické kvůli topení, ale zatím mě to tak moc baví. //tyhle collar tips špízuju na fleru už taky pár týdnů. nakonec jsem se zatím uchýlila k ebay variantě, kde kocour na jednom límečku, pronásleduje motýla na druhém límečku. za desetinu ceny. mně se totiž ti jelínci líbí neskutečně moc, jenže... sice košile nosím, ale ne příliš často zapnuté až ke krku. připadám si v tom pak jako uvězněná. 

fotbal s kazachstánem byl zajímavou přestřelkou, devět bodů v tabulce nás zatím posadilo na vedoucí příčku naší skupiny. to jsou milé věci po dlouhé době, kdy naše fotbalová repre byla spíše přehlídkou smutku než radosti. // němci prohráli s poláky. a není to jedno? německý team je plný poláků! lol. téra

Žádné komentáře :