čtvrtek 2. října 2014

have a nice day.

www.dkny.com
víte, čemu se říká dokonalost? téhle tašce. cca dva roky si myslím na korse, ale tahle předčila i jeho kabelky. narazila jsem na ni na asku pavlíny jágrové, kde se jí nějaká čtenářka ptala, která kabelka se jí líbí víc, a zaslala dva linky, na jednom byla tahle krasava. je za docela rozumnou cenu 275 eur. nikdy jsem nebyla ten typ, co by dával za kabelky horentní sumy. kdysi jsem měla kabelek kupu, čím ulítlejší, tím lepší, a samozřejmě za nízké ceny. pravda je, že na dvě své kabelky nikdy nezapomenu. jednu jsem si kupovala v new yorkeru a byla to taková univerzitní s číslem a nápisem jakési školy, fialová, s lesklými tmavěfialovými uchy. můžu vám říct, že to před těmi třinácti lety v našem městě povytáhlo obočí nejednomu obyvateli. druhá byla v podobném duchu, byť bez nápisů, trianglový tvar, lakovaná červeno-béžová. jenže já zrovna období sedmnáct až dvacet let měla nečerné. to bylo asi jediné mé životní období. a barevné věci ke mně tak nějak patřily. teď mám kabelky tři, z toho nosím pouze dvě. nepočítám malé kabelky a psaníčka. a chtěla bych si koupit nějakou kvalitní, černou, nadčasovou. v čr jsou obchody dkny pouze dva. oba v praze. a doufám, že tam tuhle krasavici budou mít, nesmírně se mi líbí!

v pondělí jsem poprvé v této divadelní sezoně vyrazila na představení. přijelo k nám švandovo divadlo s "xindlovinou" dioptrie růžových brýlí. pro někoho to možná bylo příliš neotřelé a moderní a nevzbudilo to potřebné nadšení, ale mně se to líbilo moc. lepší start jsem si nemohla přát. v pondělí, s vidinou dvou náročných dnů přede mnou, jsem se trochu bála toho, že půjdu spát bůhví v kolik. ale obav netřeba. představení nebylo zbytečně protahované, bylo svižné a mělo spád. čtyři herci. spousta růžové. a chuť podupávat si nohou.

včera jsem se zase čílila. platební neschopnost některých lidí mě zkrátka ubíjí. říkala jsem si, že už posílají děti na angličtinu druhý rok, že už vědí, jak to funguje s platbou. jsou tací, kteří na začátku měsíce přijdou a automaticky platí. a pak tací, ze kterých to páčím. příště vám to dám. vím, že mi to příště dají. tedy snad. copak není služba jako služba? fungovala by v supermarketu u kasy věta příště vám to dám? odjelo by auto s čerstvě natankovanou plnou nádrží od benzínky se slovy příště vám to dám? byť je mi to trapné, ale nezbytné, rodičům školkových dětí a dalších kurzů, kdy chodí první rok, píši vždy dva dny před termínem, že se bude platit. tím si pojistím, že si vzpomenou. tady jsem to nepovažovala už za nutné. a tradá. půlka peníze nedonesla. jen by mě zajímalo, jak by se tvářili někteří rodiče, kdyby jim sociálka, např., zaslala rodičovských příspěvek na pětkrát. nebo kdyby zaměstnavatel poslal jen něco a něco příště. co je to příště? 

dočetla jsem agathu raisinovou a výletníky z dembley, pro agathu to na konci dopadlo více než dobře, ale má to dobře našlápnuto na další pokračování. teď mě čeká díl třetí. tj. předcházející tomu, co jsem teď dočetla. ale co, začínala jsem tímhle způsobem i s harrym potterem a sérií detektývek od larse keplera. 

krásně jsem si dnes přivstala, odvážela jsem nikču, která u nás spala. z. má nějaký kšeft na slovensku. a v bytě, ve kterém žijí, asi trochu straší. ona se tam sama nesmírně bojí. a z jejího vyprávění jsem měla husí kůži. tak jsem ji přemluvila, ať nikam nechodí a ustlala jí na gauči. z. jí opět dával čočku. co přišlo i mě za smsku, nemohla jsem na to napsat raději nic jiného než dobrou noc. protože jeho žárlivé scény a vytrapování všemi směry, je docela husté. věděla jsem, že můj kamarád je žárlivý, ale že až takovým způsobem a dělá tak brutální scény, úplně je mi ho líto. nejvíc žárlí na míru. našeho kámoše, který má přítelkyni, dvě děti, z toho jedno čerstvě vylíhnuté, a kupu práce k tomu. stane-li se, že se cestou z práce u nich zastaví, aby s nimi dal cigaretu, a z. není doma a zjistí to, prohledává kvůli důkazům, že tam byl a že něco "spáchal" odpadkový koš, sedačku, ložnici, obývák ... m. je z toho hrozně otrávenej a mrzí ho to. a já se mu nedivím. // dle mého je tahle brutální žárlivost nemoc, která by se měla léčit. což ale těžko někdo uváží... téra


Žádné komentáře :