středa 8. října 2014

lámání chleba.

sotva mžourám. ale mám chuť si udělat pár svých poznámek. středa za mnou. tzn. opět téměř konec týdne. // stále čekám, zda holky z projektu číčavkleci přidají další růžové plakáty s nápisem jsem princezna. vole! máloco se mi tak moc hodí do obýváku. lol. a navíc je to pravda pravdoucí. // včera jsem z práce jela do kiku. takový ten kramařivý obchod. a jsou tam už vánoce. přesně to, co mě začátkem října nepobuřuje tak, jako většinu národa. musela jsem si málem držet pusu, abych nevýskala nadšením. mám nové ozdoby na stromeček, vánoční dekoraci do bytu, spoustu samolepek pro děti. srdce se mi zastavovalo u sobů a jelínků. a koupila jsem si skvělou vintage-like pixlu. radosti. a předlouhé tílko s širokým lemem krajky. ve skutečnosti už z něho tak nadšená nejsem. xxx dnes mi to nedalo a po dlouhé, ale hrozně dlouhé době jsem zamířila na ebay. objednala si novou pencil skirt, náhrdelník a sportovní podprsenku. a teď mám zase na chvíli klid. fakt to stálo jen pár kaček. 

čtu babičku. kdo ji nečetl, nechť se zatahá za uši a obskáče jednu místnost po jedné noze. mám tu knížku hrozně moc ráda. proto jsem se do ní pustila už asi po šesté či sedmé. // chtěla jsem si povzdechnout nad nevědomostí některých. nemám na to dnes sílu. vyšťavily mě poslední dva dny a taky debata s badboyem o tom, jaký vánoční stromeček si letos pořídíme. a boříček je ostříhaný. fešák. téra

Žádné komentáře :