úterý 13. ledna 2015

facebook

stále přemýšlím, kudy do toho! // totiž. poslední dobou jsem si facebook přizpůsobila tak, aby mi maximálně vyhovoval. mám v oblíbených většinou různá média, nakladatelství, světy literatury, kosmetické stránky, některé blogy. a tím mi vyjíždí pro mě vše podstatné. novinky z politiky, kultury, sportu, ale i všechny milé věci, které mě těší. mě spoustu věcí a zajímavých odkazů baví sdílet, diskutovat o nich, lajkovat, ale říkám si (a tím nechci nikoho podceňovat nebo snižovat), zda to vůbec mé přátele zajímá a byť mají možnost mě nesledovat, bloknout, aby jim mnou sdílené či zveřejňované věci/posty nevyskakovaly. a pořád si pohrávám s myšlenkou, jak ty zajímavé věci přesunout sem. přeci jen si to tady vedu jako deník víceméně. přemýšlela jsem o tom, že sem budu nahrávat zajímavé odkazy, sdílet různé fotky, které mě zaujaly, mnou nafocené knížky, které sdílím třeba na instagramu nebo o nich ráda diskutuji s pár lidmi na facebooku. zkrátka ten koncept blogu udělat maličko jiný. tak snad. téra

Žádné komentáře :