pondělí 12. ledna 2015

pranostika k pondělí. není.

za deset minut si jedu na poštu vyzvednout dárek pro lišku a rtěnku pro sebe samotinkou. malinová, jupí. // včera jsem totálně odlehčila obývák. měla jsem na knihovně velkou růžovou puntíkatou papírovou krabici z ikea a vedle spoustu dalších roztomilostí včetně knih. tu stejnou krabici jsem měla na druhé knihovně v ložnici, a tak jsem obě vynesla nad šatní almáru. využila jsem opravdu široký parapet v obýváku na okně, a některé oku lahodící knihy a časopisy marianne bydlení jsem tam spolu s pár doplňky vystavila. a na knihovnu jsem opřela jen dva zarámované obrazy, které se se mnou stěhují už několik bytů a všude mají své čestné místo ne na stěně, ale právě opřeny na některé ze skříní či knihoven. najednou je to tu takové ještě větší než normálně. a můj dámský budoár ložnici taktéž prokouknul. ale miliony krabiček, plechovek a piksliček je zkrátka nutných. 

dne jsme s badboyem vyrazili k zubaři. o půl deváté jsem ho vyzvedla v práci, nejdřív jsem šla na řadu já. asi tak poprvé v životě jsem si nechala vrtat zub bez injekce. a jako nevermore. pak jsem ho tam nechala a jela si do mcdo pro kávu. cca za dvacet mi volal, že má vytržený zub, pokračování příští pátek, a tak jsem ho celého opuchlého a tak trošku uslzeného vyzvedla. bylo mi ho fakt líto. měl nabitou kartu do c&a od vánoc, tak si tam koupil pro radost nové kalhoty, pakl ponožek monday-sunday, lol, a za zbylých třicet korun mi přihodil do košíku náušnice, takže mám zase kameny, které se blyští. měli jsme čas, tak jsme obešli pár obchodů, ale nikde mi nic zvláštního nepadlo do oka. jen v reserved mikiny. bavil mě ten extravagantní potisk, ale je to pro mě záležitost na pár nošení a pak budu koupě litovat. no a v h&m se mi moc líbily jedny kotníčkové boty. nebyly ve slevě, takže předpokládám, že tam budou ještě případně nějaký ten pátek. ale koho baví pořád nakupovat, že jo? haha. téra

update: já i makeup revolution máme každý naprosto jinou představu o malinovém odstínu. resp. možná nemáme, ale fotky odstínů na stránkách jsou trošku mimo. damn it! btw po pěti vrstvách jde na rtech ta růžová přeci jen vidět, ale hrozně, ale fakt hrozně vysušuje!!! to je jako kdybych měla na rtech krustu. chjo.

Žádné komentáře :