sobota 7. února 2015

brnovýlet.

#coffeeday. brno. david se jel vzdělávat. my s liškou dělaly garde. jen po tu cestu. v šest hodin ráno výjezd. testovala jsem novou rtěnku. stopka na benzínce. to nejlepší latté. měli jsme ho tam na konci listopadu i s tonym. místo činu jsme našli rychle. s liškou vyrážíme do centra. nějaká smokers friendly kavárna se sendviči či dortíky, výbornou kávou a fotogenickým prostředím? #impossible. procházíme českou. obchody otevírají za deset minut. mrzne. nechce se nám čekat. přejdeme svoboďák, otevírají se první obchody. teta drogerie. spravím si tady chuť? tak dermacol je jen na čtyřiceti procentech. sleva fixy na oči je asi o padesát korun. ve finále mám pak slevu dalších čtyřicet korun. takže cajk. tezenis. další zastávka. liška nakupuje prádlo. mají tam boží (a tím myslím fakt boží boží boží boží boží boží...) poncho-svetr. černý. skvělý materiál. říkám si, že je čas. vaňkovka to přeci jistí. hledáme dál kavárnu. žádná dle našeho gusta. volám sis. prej aircafé. zkrátka ho nenajdeme. tak kapucínská kavárna vypadá taky dobře. jsme odvedeny do sklepa (kuřácká část), liška jde na toaletu, která je asi tři metry od nás, jsme tam samy, nechává si otevřeno a povídáme si. haha. celou dobu se chechtáme tomu, že kdyby se rozsvítily lucerničky a začali tam chodit pánové s obnosem peněz, vůbec by nás to nepřekvapilo. ale káva je v pořádku. malinový dortík taky. hurá zase do zima. ale už je to snesitelná zima. #vaňkovka. padá na nás únava. den je dlouhý. nejdřív oběd. a pak jdeme na to. resp. courat po obchodech. nanunana. tam bych dost ráda bydlela. kdo ne? cupcakes. ale už mám doma dva. tyhle se mi sice líbí ještě víc, ale zase vocaď pocaď. ale jsem paf z jednoho hrnečku. a asi bambilionu dalších věcí. rychle pryč. hledám ten pončo-svetr v tezenis. nemají. skoro brečím. douglasu se vyhýbám, protože bych z tama chtěla mít asi tak všechno. nikde mě nic nepadne do oka. v reserved si nakonec kupuji mikinu. na první pohled ne úplně mé gusto. má nápis. ale je to definice empatie, líbí se mi střihově, materiálově, barvou, i tím textem. dvě stovky. proč ne. jdeme do kavárny. ten den už čtvrtá káva. pak teda do nanunana zase pro ten hrneček. končím s kávou. začínám s čajem. ten hrneček je přesně můj styl. // cesta z města. // badboy zatím vymaloval koupelnu. a já si tam jdu vyskládat kosmetiku a frčím spát. jsem utahaná jako to kůtě. leč skvělé to bylo. tak zase příště. téra

Žádné komentáře :