pondělí 16. března 2015

čas. chce to jen čas.

v neděli jsme s markét vyrazily na bazar. kromě toho, že je to skutečně shon kobylek, mě baví pozorovat lidi. a některé kočky jsou opravdu stylové a radost na ně pohledět. minule jsem básnila o černém h&m tríču, které téměř nesundávám. našla jsem tam úplně stejné ve fialové barvě. a tak je moje. a taky skvělý trenčkot. ku škodě je to, že v hale nejsou přítomna zrcadla. už při oblékání mi byl větší, ale měl krásnou béžovou barvu, roztomilou podšívku, krásné knoflíky a tuším, že šlo o značku s.oliver. byť jsem věděla, že je mi větší, doufala jsem, že vizuálně to bude v pořádku. nebylo. markét se málem skácela. no tak tam zůstal. pak jsme musely na kávu.

dnes jsem si užila skvělý kulturní zážitek. v místní knihovně pořádal malý kabaret ekg o lásce a krizi spisovatel jaroslav rudiš, kterého mám moc ráda, a ráda ho čtu, s fotografem a básníkem igorem malijevským. zdatně je hudebně doplňoval tomáš pastrňák. bylo to takové příjemné povídání proložené hudbou, spousta humoru a výroba knedloustů, které pánové připravovali a rozdávali publiku včetně sklenky červeného vína. nesla jsem si s sebou knížku grandhotel, abych si ji mohla nechat podepsat. už na besedě s medou mládkovou se mi stalo, že tím, že jsem byla první, byla mi zabavena. lol. všichni tři pánové byli nesmírně zajímaví. tvorbu jaroslava rudiše mám načtenou a jako člověk mi přišel moc milý. malým milým objevem jsou pro mě právě igore malijevský, o kterém se těším, až zjistím víc a nějakou jeho tvorbu objevím, a tomáš pastrňák má profil na bandzone.cz, tak si ráda něco jen tak pustím. ### zítra se chystám do divadla, kulturní vlna pokračuje. tak to snad bude hezký týden i nadále. téra

btw testuju kopřivový šampon. a stejně se těším, až si jednou dle receptu vyrobím svůj vlastní.

a zcela nekosmetická a nekulturní věc. za to politicky zajímavá. naším městem projede za necelé dva týdny americký konvoj. jsem zvědavá, jak se popasuje s hlavníim kruhovým objezdem, který dnes začali rekonstruovat a potrvá to několik měsíců. ale určitě se půjdu podívat, když už mi pojedou téměř kolem domu.

Žádné komentáře :