středa 18. března 2015

časy se mění. všechno se mění.

včera jsem si dala další kulturní večer a vyrazila s mamuš do divadla na kabaret v podání pardubického divadla. šlo o muzikál a bylo to skvělé. líbil se mi příběh a zasazení, jak časem, tak místem. nollendorfplatz mi připomněl loňskou návštěvu tak trochu kultovního sekáče garage, který tam poblíž sídlí. kabaret 30. let. to chceš. ty čelenky. áááá. &&& hledám veškeré info o afickém černém mýdle. máte? znáte? používáte? jo/ne? u martiny na asku někdo zmiňoval, že dělá zázraky s vlasy. ještě přemýšlím o šamponových mýdlech z fleru. // v ledničce se mi zabydlela hlíva a dělám s ní psí kusy. chuťově je skvělá. // dočetla jsem pokračování knihy my děti ze stanice zoo. silný příběh christiane, která nakonec měla sílu vše ustát. její tělo je přesto tak zhuntované, že může být ve věku jednapadesáti letech ráda, že tu stále ještě je. // celkově špatné, hodně špatné věci se dějí lidem, kteří si to vůbec nezaslouží a za které jsem ráda, že jsem mohla alespoň poznat! // téra

Žádné komentáře :