sobota 25. dubna 2015

be cool enough.


aktuálně miluju!

za pár hodin se přesouvám na chalupu. zdá se mi to býti dost dobrým nápadem, jak strávit poslední dubnový víkend. grilování. hry. // ale jedu vybavená taky několika posledními díly criminal minds a filmem argo, který chci tento víkend konečně vidět. // včerejšek byl výživný. dva milé kurzy. a pak kafe s ájou&míšou. nemohly jsme se po třech měsících zase rozloučit. prý pojedeme na floridu. byť alča přišla s hezkým návrhem, relativně finančně zajímavým, mě prostě sama florida neláká. východní pobřeží usa strašně moc. ale tohle ne. // večer s partičkou. po dlouhé době náš milý kamarád, jehož slečna, které haraší, nás na podzim jako partu dobře rozesrala, a bez ní. a říkaly jsme si s liškou, jak by bylo prima mu najít nějakou príma ženskou. ne takovou, která bude hlídkovat před restauračním zařízením. a prima bylo, že se zase smál a byl jako dřív! // mac byl po osmi pivech opět vláčný, prej pojď se líbat. a pak ty máš na triku green. a pamatuješ na pana greena? to byla taková veselá figurka let dávných, kdy jsme s macem chodili po barech a vraceli se domů nad ránem. a pak jdeme parkem a opilý mac haleká co to tam sedí za loutky na té lavičce. byť nás je šest, z toho čtyři kluci, říkám si, že si tak akorát koledujeme. a on to D. s nějakým kamarádem. 

dopolední koupel, spousta mastného peelingu, nová kůže. a v pondělí nástup do rossmana. doufám, že u stojanu s makeup revolution nebudou tři rtěnky, dvě paletky a konec šmitec. já se úplně nepříčetně těším. taková malichernost, co? a příští týden mi dorazí i balíček od lindy, tak bude takového testování, na které se šíleně těším. a proč by ne? // btw připadám si dost mainstreamově. od neděle vlastním skleničku s brčkem z nanunana, vozím si v ní smoothie po světě a připadám si roztomile. což mi připomíná čtvrtek. mám růžové sluneční brýle s bílými minihvězdičkami. a na hodině šestiletých mi sofča říká paní učitelko, máte úplně stejné brýle jako moje sestřenice. - já: a kolik jí je? - sofča: sedm! a v pátek zastaví cirkusové auto a nabídne mi letáček tak pak nevím, kde je chyba? a ve školce pak laura a kde jste se naučila tak dobře česky? já je prostě miluju. // hezký víkend. téra

Žádné komentáře :