pátek 10. července 2015

4.7.

4. 7. // Nic tak nepobaví nemocnou mysl jako sledování wimbledonu, nesmyslných seriálů a plytkých filmů. Ale patří to k ochoření a k prázdninám. No ne? A tak jsem dnes dokoukala napínavý zbytek zápasu mezi američanem isnerem a chorvatem? čiličem a ty američanovy servisy byly parádní. Viděla jsem lásku přes internet, v televizi sleduju první sérii gilmorek. Dělím tenhle seriál na dobu před jessem, doba jesse, a prázdno. A proto v notebooku sleduju hlavně 2. a 3. sérii, které bych mohla pomalu recitovat. Ve 4. sérii trošku vyfešákovali deana, tak se to taky docela dá, a hlavně se tam jess párkrát mihne. Ale pak už přicházejí jen série kde je hrozný floutek logan, slušným dílem budiž jmenován jen ten, kdy se tam objeví opět jess a o pár dílů později jede rory do Philadelphie omrknout jeho vydavatelství. Taky jsem viděla dva díly dallasu. V jeho nejslavnějších dobách jsem na to nikdy nekoukala. Ale teď to je něco na způsob dallas nová generace (no klidně by mohlo být!) a synové džejára a bobbyho se dost vydařili. Takže důvod, proč když to zrovna dávají, nevypnu to. Chachá. Taková pošetilost. Normální ženské hormóny. // taky mě dost bere beze stopy. Občas nějaká ta vraždička ve vegas. Už potřetí jsem si pustila film love, rosie. Ten hlavní hrdina mi připomíná tomáše berdycha. A jinak si chci pustit film ida a film markéta lazarová. // dnes tu na mě ještě budou tony&sis dohlížet a zítra bych trošku doufala v pokažené počasí, které samozřejmě bude stále smart a slunečné, protože proč by ne, když antibiotika mi žádné smažení na slunku nepovolují. A tak kromě televizi a ntb čtu knížku na západní frontě klid. A mám tu na kupičce dalších pár parádnic. // Plánujeme s Liškou asi na srpen Prahu a trajdání po hezkých místech (do čehož nezahrnujeme nákupní centra), chceme být fakt turistky v našem hlavním městě. Takže jsem obhlídla některé mamčiny knihy, které doma o Praze má, další jsem objevila tady na chalupě a vůbec si to chceme naplánovat tak netradičně. Času dost. Téra

Žádné komentáře :