pondělí 31. srpna 2015

neutralita. to je základ.

včera večer jsem s rodinnou smečkou vyrazila do heřmanic, kousek od kuksu. tamní sýpka je prý rodištěm albrechta z valdštejna. v kuksu letos proběhl již 14. ročník barokního festivalu theatrhum kuks (nejhlučnější barokní festival na světě, lol). loni jsem navštívila několik představení i skvělý lesní bar, který byl velmi multikulti, a v rámci festivalu se odehrálo poté představení valdštejn i u nás na zámku. všechna tato skvělá představení má na svědomí herecká společnost geisslers hofcomoedianten. letos jsem na festivalu nebyla a v úterý jsem ani neměla energii jít na náš zámek vidět další hru. ale jejich představení romeo&julie jsem si už nechtěla nechat ujít. na dvoře staré nefunkční fabriky, hned vedle sýpky, byly postaveny kulisy a lavice a židle pro diváky. sic jsem místy neviděla, ale přesto si to moc užila. také máte rádi staré fabriky? a vysoké komíny s čapími hnízdy? já dost!

dnes jsem se probudila taková nervozní, protože jsem věděla, co všechno ještě nemám obvolané a zařízené. takže směle do toho. ráno vyřizování mailů. pak jedna schůzka, která se ukázala býti velmi plodnou, myslím, že prostředí i výuka tam bude velmi pestrá a inspirativní jak pro mě, tak pro děťátka koťátka. hned mě napadlo několik věcí, které můžu v tamním prostředí realizovat. pak jsem dotáhla do konce dalších pár věcí, odučila jeden kurz. přinesla si další skvělé materiály a nápady. a dnes se chystám udělat pořádek v knihách a kreslit a stříhat a lepit dětské rekvizity. haha. tenhle týden je nenáročný. sic čtvrtek a pátek se to už rozběhne. ale ten opravdový fofr začne až příští týden. // a rozhodně se mi dnes půjde hezky spát. lol. téra

Žádné komentáře :