úterý 1. září 2015

září.

září? to už je opravdu podzim. pozná se to zcela lehce. v obchodě kik už mají spoustu keramických a porcelánových dýniček a v lídlu mají jako hlavní květinový tahák vřes. pro mě snad začne podzim dnes tím, že se ochladí. už mě nebaví ta stereotypní uniforma tílek/triček, sukní a žabek/sandálek. už chci svoje biker boots, svetry, kardigeny, koženou bundu, džísku. zkrátka vrstvení. &&& ráno se mi udělalo leknutím špatně a běžela jsem do banky. to je věc mít dva účty. ale celkově se mi vrátila dobrá nálada hned při vstupu do banky. místní pobočku totiž od loňska celou rekonstruovali a modernizovali a skutečně se to nemůže srovnávat s tím, co já tam pamatuji, tj. tmavý kutloch, který nevzbuzoval žádné pozitivní pocity. teď je to vzdušný, velký, moderní a světlý prostor. popovídala jsem s bývalými kolegyněmi a odhopsala zase domů. a za chvíli do firmy.  // dnes nás čeká seance s markét. vždy chodíme do stejného podniku, ale dnes jsem cestou do banky míjela kavárnu, která mi připadá taková nemaloměstská. mohla by se klidně vyskytovat kdesi v praze nebo i jiném evropském velkoměstě. a hlavně mají výborné kapůčo. takže změna lokálu bude pozitivní. lol. // konec nicnevypovídajícího hlášení. téra

Žádné komentáře :