pondělí 7. září 2015

don´t let me down.

kuchyňská stěna potřebuje ještě jeden nátěr, protože to místy prosvítá. a podlaha vypadá skvěle. musím ještě v týdnu vybrat lišty. konečně jsem spokojená. ale beton by byl beton. jen bych si pak asi musela pořídit domácí válenka. haha. // minulý týden jsem zmiňovala nějaké kurzové trable, které se ale naprosto v pohodě dnes vyřešily, v klidu, vlastně nakonec o žádný problém nešlo, takže všechno príma. dnes mi dorazilo info, že téměř všechny dětské kurzy jsou plné. přihlašují se další děti. a i firma, o kterou jsem nechtěla přijít, se časově přizpůsobila. byť to bude při pátku tvrdé vstávání. lol. xxx dnes dopolední káva s di., za chvíli jeden firemní kurz a po zbytek dne padla. drhla jsem dnes kuchyňskou linku od barvy a ještě mě čekají další dodělávky. včera jsem umyla koupelnu a vytřídila další kila kosmetiky. byť jsem si myslela, že už nic zbytečného nemám, krutě jsme se mýlila. různé srajdy na vlasy, kde expirační doba už asi minula. nemohla jsem se v rozdělané kuchyni dostat k pytlům do koše, tak jsem popadla starou kabelku z primarku, která už není k nošení a začala ji plnit a pak jsem to odnesla do popelnice. dnes ráno jsem nesla další nálož, otevřu popelnici a navrchu, kam jsem ji včera dala, už nebyla. někomu krémy na ruce, oleje do vlasů a půl kila malovátek asi ještě poslouží. haha. nechala jsem si asi deset laků na nehty, i tak mi to přijde až až. a i když jsem počet věcí doma stáhla na minimum, stejně mi připadá, že toho má člověk moc. jasně že nevycházím knihy, nádobí a nenechám si jen dvoje kalhoty, jedno tričko a zimník. ale stejně! ještě bych ráda nový kuchyňský stůl a sedačku a budu šťastná jako blecha. postupně. xxx a jsme na euru. príma rýma. téra

Žádné komentáře :