čtvrtek 10. září 2015

nerozumím.

exil. skvělé a silné čtení z blízkého východu. některé povídky sahají klidně až do indie. antologie příběhů inspirována krátkými novinovými články. &&& odebráno z kupy, kde je další půl tuna knih. &&& instagram je mor. jakmile začnu sledovat nějakého návrháře či kosmetickou značku, mám pocit, že naprosto všechno potřebuju. je to standardní? máte to taky tak? // za dva týdny budu mít nové tetování. a dnes se mi zdál sen, jak jsem až ke konci tetování zjistila, že mi tatér udělal něco úplně jiného a někam jinam, a že jsme řešili, jak to odstranit. tak se mi to snad nestane. lol. // rybí krev od jiřího hájíčka, to je to, co jsem začala nově číst. ještě na vejšce jsem četla selský baroko, které se četlo tak dobře a pak později jsem sáhla po knížce fotbalové deníky, takže když na mě v knihovně vykoukla rybí krev, neváhala jsem. // jdu do banky, pak pro rtěnku a pak mě čeká ještě jeden kurz, na který se mi nechce. kvůli dojezdu, který není zrovna krátký. uvidíme. většinou to, z čeho nebývám nejvíc nadšená, je pak minimálně dobré, většinou jsem ale nadšená. //  prý písemné slovo je lepší než mluva. #what? ### a jedny schody do nebe k tomu. kdy, kde, proč a jak se to stalo? /// když je někdo polyglot, je to výhra? téra

update přesně jak jsem psala. kurz byl tak príma, že moje rozhodnutí se ho vzdát, padla asi po pěti minutách výuky. haha. to jsem zkrátka já.

Žádné komentáře :