pondělí 28. září 2015

svět má nového majstra sveta.

každý týden by mohly být tři dny volna. resp. standardně to tak mám, začínám v pondělí po poledni a končím v pátek v poledne. tento týden tedy tři a půl dne práce a tři a půl dne volna. fér. ale ten pocit dnes, že nemusíte nic. k nezaplacení. ||| včera nám nevyšlo kafe s álou. přiletěla na prodloužený víkend ze švýcar. a tak jsme si alespoň povídaly hodinku cestou na letiště po telefonu. je to světoběžnice. vánoční seladon nás už nemine. a na jaře bych se tam ráda rozletěla! ||| probudila jsem se a zjistila, že je svět se změnil. novým cyklistickým mistrem světa je peter sagan. myslím, že to je dobrá odpověď všem rejpalům, kteří tvrdili po tour de france, že se vždy unaví tím pokusem být dobrý v každým závodě, a ve finále pak nevyhraje. z vuelty kvůli zranění a aroganci pořadatelů odstoupil, a teď to všem v usa při šampionátu natřel. ||| říjen bude báječný v tom, že už mám všechno naplánované. každý víkend má nějaký nápad, nějakou náplň. pražská návštěva. pardubice. praha. londýn. not bad. v praze mě čeká výstava toyen a ještě k tomu stihnu výstavu obrazů kamila lhotáka. pořád si jeho práce prohlížím na internetu, jsou nádherné. a hodily by se ke mně do bytu. lol. téra

update: vyřazenou garderobu si přijela vyzvednout áňa, a my se před polednem pak vydali do polska. prošli jsme si lázeňský park, pokochali se místními domečky s věžičkami, nutně jsem musela vlézt do poslkého rossmana, protože co když budou mít něco jiného, než máme my? a měli! wibo je polská značka, která měla krásné rtěnky, lesky i laky na nehty. ale hlavně mají v rossmanu bourjois. a měli akce na ty jejich boží tvářenky, jenže... mně se šíleně líbí tvarem, vzezřením, jsou zkrátka ňuňu. jenže já tvářenky používám opravdu málo, mám jednu růžovou od alverde, a to mi stačí. nejsem schopná ji spotřebovat. jak mám světlou pleť, používám hodně světlý makeup a přes něj pouze transparentní pudr, mám pocit, že každá tvářenka, byť světlejší, by ze mě dělala marfušu. a proto mám tu svoji decentní růžovou a asi víc nepotřebuji. ale jsou dokonalé prostě! tuhle jsem přemýšlela nad tím, co holky, které píší kosmetické blogy či natáčí vlogy, s tou kosmetikou dělají. zda se jim nekazí, nevysychá....? aktuálně mám doma dva makeupy. jeden, maličko tmavší, jsem používala přes léto. lanýžový od dermacolu používám teď. btw v týdnu si koupím něco jiného, tenhle makeup je zlo! pečlivě jsem četla recenze, byla ho v drogerii několikrát zkusit na ruce. a príma. recenze byly dvojjaké. většina blogerek říkala, že je skvělý, pár dalších říkalo, že se po něm loupou, že vysušuje. a je to skutečně tak! musím se pod něj hodně nakrémovat a použít ho vskutku jen trošku a stejně se loupu. a to mám pokožku, která má tendenci se mastit. ale zpět k množství kosmetiky. jak to řešíte, máte-li doma skutečně tři a více řasenek? já zkrátka používám jednu, po dvou měsících mě začnou svědit oči a vyhazuju a kupuji novou. neumím si představit, jak jich mám doma víc. každá řasenka je dle mého kvalitní jen nějakou dobu a momentě, kdy se načne, tak ji začíná velmi rychle plynout ta doba, kdy ji člověk může použít na řasy, aniž by mu to nějak ublížilo. to stejné s oční linkou. pokud to není kajalová tužka, má přeci tendence vysychat, tvrdnout...? transparentní pudr jsem schopná spotřebovat do třech měsíců a na něm se asi nic moc zkazit nedá, proto rozumím tomu, že někdo jich má víc. asi tak i oční stíny. pokud se někdo nebojí a divočí s nimi, pak je to ok. ale já, konzerva to stará, která si jede skutečně jen hnědé stíny, má pak doma divočejší paletku sleeku a pár mono stínů jen tak na ozdobu. během posledního půl roku jsem zredukovala i počet laků na nehty, nechala jsem si jich vskutku pár, které opravdu používám a ostatní čauváre. třeba značka opi? nechala jsem si jen dva laky, zbylé dva jsem poslala do věčných lovišť. // to není žádný hejt. já jen vždycky obdivuji při čtení či sledování, kolik toho holky mají a říkám si, jak to proboha můžou spotřebovat. mně by to stačilo na tři životy, a to mám kosmetiku skutečně ráda...

dnes mě cestou z polska zastavila celní správa. prohrabošila mi i kabelku a kosmetickou taštičku. tašku s moštem, medem a tatarákem. tajnou schovku na rezervu a povinnou výbavu, a pak si odnesli naše doklady. za deset minut ok. evidentně jsme žádného uprchlíka nepřeváželi. jen nekoukli do kastlíku... tam se krčil. téra

Žádné komentáře :