pondělí 26. října 2015

hello, halloween!

pouštím si na youtube různé halloweenské songy a dětská videa. slíbila jsem jim, že to dnes pojmeme trošku strašidelně a že budeme hrát hry. kéž bych tak našla pavouky z loňska! navíc se mi zdálo, že mám nepořádek ve svých anglických dětských věcech. jednu eko tašku plnou věcí tahám standardně s sebou a buď ji mám v autě nebo v chodbě. je plná samolepek, barevných kartiček, gumových zvířátek, plastového ovoce a jiných kratochvílí. pak mám doma několik šanonů, ze kterých si na každou lekci tahám eurofolie s tématem a rekvizitami. nicméně za více než čtyři roky, co takto funguju, jsem ledascos pozměnila, vytunila, domyslela a najednou jsou některé věci zbytečné nebo mi naopak něco chybí. a tak jsem teď vytáhla dva obří šanony, v ložnici v koutě za skříní jsem objevila tašku plnou dětské angličtiny. začala jsem třídit a objevila asi tak další bambilion užitečných věcí. včetně nějakých halloweenských propriet. takže to dnes bude super! lol. || včera jsem doma osiřela. uvařila jsem si čaj, pustila se do knížky a psala zprávu sis, že bychom si někdy mohly dát kávu. její reakce tak já za dvacet minut přijedu. vzaly jsme dorotku na vodítko a vyšláply si na cappucino a cheesecake. a pak k padres, kteří se akorát vrátili z prahy. byla jsem obdarována sypaným čajem z harrods od rodinných známých. poněvadž v září přivezli podobnou plechovou škatulku mým rodičům a já ji stále očmuchávala a nemohla se jí nabažit. a tak jsem si hned večer dělala silný sypaný anglický čaj. mňam. a vytvořila jsem převážně knižní vánoční seznam pro ježíška. || dnes mě maličko po ránu rozladilo slunko. těšila jsem se na pořádný mlhový opar, jaký byl i včera. vzala jsem psího kámoše na vodítko a šli jsme k dannymu na angličtinu probírat food and meals. mrzí mě, že stávající provozní na konci měsíce končí a pojali to tak, že netřeba se zbytečně nadřít. a tak jsem si tam dnes dala čaj. moje studentka paní jitka si musela jít objednat na bar. a během hodiny a kus se už nikdo nepřišel zeptat, zda máme všechno. i zaplatit bylo docela těžké. už v pátek to tam moje banda komentovala. protože jsem tam přišla v sedm a v sedm dvacet mi byl přinesen čaj. jsem zvědavá na nového provozního, na nové zaměstnance a kávový a čajový repertoár. téra

Žádné komentáře :